زمين لرزه سياسي در اردوگاه ضد انقلاب؛

شکست ضد انقلاب و سرويس هاي اطلاعاتي غريي در آستانه انتخابات 12 اسفند

بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته قرار بود نشست ,واشنگتن در تاريخ دوم و سوم مارس(12 و 13 اسفند) در واشنگتن برگزار شود، اما اين اقدام باعث شد شب گذشته کمیته برنامه ریزی نشست ،بیانیه دهد و در آستانه انتخابات شکست بزرگ ضد انقلاب و سرویس های اطلاعاتی غربی را تایید کند.

به دنبال افشاگری مهم باشگاه خبرنگاران در مورد برگزاری کنفرانس ضد انقلاب در روز برگزاری انتخابات ایران تحت عنوان گذار به دموکراسی که ماهها برای برگزاری آن زمینه چینی و تدارک شده بود خبرها حاکی است انتشار این خبر و تبعات پس از لو رفتن آن و همچنين شکست مفتضح در 22 و 25 بهمن ماه باعث در هم شکستگی بزرگ دوباره سرویس های اطلاعاتی غربی و ضد انقلاب در آستانه انتخابات شد.
این گزارش حاکی است در راستای عملیاتی کردن بخشی از پروژه مشترک و بزرگ ضد ایرانی سرویس های اطلاعاتی غربی و ضد انقلاب برنامه ریزی شده بود همایشی بزرگ در روز برگزاری انتخابات ايران در آمریکا برگزار شود کمیته برنامه ربزی این همایش با هماهنگی سرویس های اطلاعاتی غربی از طیف های مختلف اپوزوسیون با هر ایده مرام و گروهی شامل فتنه گر ،تروریست ها، بهائیان ، لائیک ها،سلطنت طلب و... برای شرکت در همایش با عناوین ساختگی و دروغین مثل استراتژیست و دموکراسی خواه دعوت کرده بود.
بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته قرار بود نشست در تاريخ دوم و سوم مارس(12 و 13 اسفند) در واشنگتن برگزار شود،
در خبر باشگاه خبرنگاران آمده بود اگرچه كميته برنامه‌ريزي اين نشست مدعي شده است با درج فهرست اسامي كليه مدعوين زير متن فراخوان، هر يك از مدعوين را از ساير دعوت‌شدگان مطلع ساخته و سعي بر آن دارد كه تظاهر نمايد موفق به ايجاد همگرايي مطلوب بين اپوزوسيون شده است اما اطلاعات موجود نشان مي‌دهد كه نگراني ميزبان از وجود اصطكاك عميق بين شمار قابل توجهي از فراخوان شدگان و احتمال عدم مشاركت برخي از آنها، مانع از آن شده تا فهرست واقعي و كامل براي همه آنها ارسال شود. نگرانی ای که با لو رفتن اسامی ناهمگون مدعوین در خبر باشگاه خبرنگاران باعث شد شب گذشته کمیته برنامه ریزی نشست ،بیانیه دهد و در آستانه انتخابات شکست بزرگ ضد انقلاب و سرویس های اطلاعاتی غربی را تایید کند.
این کمیته اعلام کرد همایش گذار به دموکراسی با آن همه برنامه ربزی مشترک بیگانگان،فتنه گران و ضد انقلاب به تعویق افتاده و در روز انتخابات که هدف اصلی برگزاری آن بود تشکیل نخواهد شد.
در بیانیه کمیته برنامه ریزی زمان دیگری برای برگزاری نشست ضد انقلاب اعلام شده و جالب اینکه مکان همایش اینبار مخفی مانده است.
در این بیانیه بدون اشاره مستقیم به خبر باشگاه خبرنگاران در عین حال سعی شده به سطر سطر آن پاسخ داده شود.
اعضای کمیته برگزاری این نشست با اشاره تلویحی به تشدید اختلافات وسیع در سطوح مختلف ضد انقلاب آورده اند: ما موقعیتی ممتاز یا ویژه در میان فعالان سیاسی خارج از کشور برای خود قائل نیستیم که کمیته برگزاری این همایش شده ایم... در این راه به صورت داوطلبانه پیش قدم شده ایم.
گفتنی است شهريار آهي ضدانقلاب بهايي خارج‌نشين اخیرا گفته بود: اپوزيسيون ايراني مثل قبيله‌هاي مختلفي مي‌مانند كه هيچ كدام حاضر نيستند ديگري را بر خود برتر بدانند و ببینند که دیگری برای آنها برنامه ریزی می کند چون حس اينكه آب قبيله پايين بايد از قبيله بالا برسد خود باعث ايجاد اختلاف مي‌شود و هيچ قبيله‌اي برديگري اعتماد ندارد و اين اختلاف هم هرگز حل‌شدني نيست.
در ادامه بیانیه برای توجیه چگونگی هزینه کرد و منبع مالی بزرگ برگزاری نشست ضد انقلاب بدون اشاره به کمک مالی سازمان سیا آمده است برگزاری نشست از محل کمک های هموطنان!! و شرکت کنندگان تامین می شود!
همچنین لو رفتن نقش بی بدیل سرویس های اطلاعاتی غربی در برگزاری نشست نیز محور دیگر پاسخ در بیانیه بود و عنوان شد هیچ سازمان، نهاد یا حزبی متولی برگزاری این نشست نیست!
جالب و مهم اینکه فاش شدن اسامی افرادی که قرار بود از داخل کشور به این ائتلاف شکست خورده شوم بپیوندند نیز باعث شده کمیته برگزاری اعلام کند شکست بعدی اینست که به دلیل عدم امکان شرکت فعالان سیاسی داخل کشورر در این نشست... از این مهم خودداری کرده و هیچ یک از چهره های سیاسی داخل کشور را به این کنفرانس دعوت نکرده است!
همچنین با اینکه محل نشست مخفی مانده است اما در بیانیه ادعا شده همایش علنی و در حضور خبرنگاران برگزار خواهد شد.
این گزارش می افزاید زلزله بعد از این شکست به شکلی بوده که حتی تعدادی از اعضای کمیته برگزاری را از این جمع به کلی خارج کرده است افرادی که شائبه نفوذی وزارت اطلاعات ایران بودن آنها در این جمع به وجود آمده بود.
کمیته برگزاری اولیه این افراد بودند: علي افشاري، احمد باطبي، فاطمه حقيقت‌جو، كورش صحتي، فريبا دادودي مهاجر،ستاره درخشش، مهرانگيز كار، شيرين عبادي، مهران براتي، محمد تهوري، اميرحسين گنج‌بخش و يوسف يزدي.
حال آنکه تعدادی از این افراد از کمیته برنامه ریزی حذف شدند و اینبار اسامی بدین شرح است:
براتی مهران، توحیدی نیره، تهوری محمد، حسامی آرام، حقیقت جو فاطمه، گنج بخش امیرحسین، صحتی کورش و زندی فرخ
گفتنی است اخیرا اردشیر امیر ارجمند در پاسخ به این سوال که چرا در کنفرانس استکهلم شرکت نکرده است گفت: "من به اين كنفرانس دعوت شده بودم، اما اصولا به اين قبيل نشست ها مشكوكم. به تجربه برايم ثابت شده است كه رژيم جمهوري اسلامي در اين جلسات نه يكي دو تا؛ بلكه چندين جاسوس دارد و حتي مي دانم نفوذي هاي جمهوري اسلامي برگزار كننده جلساتي از اين نوع بوده اند و من اين موضوع را به برخي افراد مورد اعتماد دعوت شده به استكهلم گفته ام. آنها هم وقتي بازگشتند، گفتند ما هم در كنفرانس همين حس را داشتيم، بعيد ندانيد يكي از اين جلسات را روزي منفجر كنند".
این در حالی است که تعدادی از اعضای گروههای ضد انقلاب اردشیر امیر ارجمند را نفوذی وزارت اطلاعات ایران می دانند.


اسامی دعوت شدگان به همایش شکست خورده 12 اسفند بدین شرح بود:
محسن آرمين، شهريار آهي، جمشيد اسدي، محمدجواد اكبرين، اردشير اميرارجمند، هوشنگ اميراحمدي، عبدالعلي بازرگان، حسين باستاني، حسين بشيريه، ابوالحسن بني صدر، مسعود بهنود، بهروز بيات، احمد تقوايي، جعفر توفيقي، اميرحسين جهانشاهي، عليرضا جعفرزاده، بيژن حكمت، عباس حكيم‌زاده، مهرداد خوانساري، محمدرضا خاتمي، مهدي خان‌باباتهراني، احمد رأفت، حميد دباشي،مهرداد درويش‌پور، محسن سازگارا، هما سرشار، عبدالكريم سروش، احمد سلامتيان، ركسانا شاپور، پديده ثابتي، محمدرضا شجريان، حسن شريعتمداري، علي شكوري‌راد، پرويز شوكت، صادق صبا، محبوبه عباسقلي زاده، خالد عزيزي،يوسف عزيزي بني طرف، نادر عصار، اكبر عطري، كاظم علمداري، رضا عليجاني، ابوالفضل فاتح،امير عباس فخر آور، اسكندر فيلابي، سعيد قاسمي‌نژاد، سعيد قائمي، كريم قصيم، مرتضي كاظميان، محسن كديور، بيژن كريمي، بهزاد كريمي، كاظم كردواني، تقي كروبي، نازيلا گلستان،‌ اكبر گنجي، عبدالكريم لاهيجي، محسن مخملباف، رجبعلي و حنيف مزروعي، نريمان مصطفوي، علي‌اكبر موسوي خوئيني، عطاءالله مهاجراني، عبدالله مهتدي، سراج‌الدين ميردامادي، عباس ميلاني، محسن نژاد، مهدي نوربخش، اسماعيل نوري اعلا، عليرضا نوري‌زاده، محمد نوري‌زاد، فرخ نگهدار، مجتبي واحدي، مهدي يحيي‌نژاد، ابراهيم يزدي و حسن يوسفي اشكوري.

همچنين قرار بود تعدادي از اشخاص بيگانه در پوشش نمايندگان كنوني پارلمانهاي اروپايي و آمريكايي، تعدادي از نئوكان هاي افرطي آمريكا همچون جان بولتون ، مايكل لدين و يك گروه ويژه از رژيم اشغالگر قدس(تحت پوشش يك NGO يهودي) در اين به اصطلاح كنفرانس شركت کنند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار