ابراهیم نبوی طنز پرداز ضد انقلاب :

رای دادن خاتمی درست بود اما او اهل سازش است / ما شتر و مرغ شده ایم ! اگر شجاع هستید اسم مستعار نگذارید + عکس

مشارکت حداکثری مردم در لبیک به پیام رهبرشان در انتخابات مجلس چنان بر ضد انقلاب گران آمده است که با فحاشی به افرادی چون محمد خاتمی رئیس جمهور پیشین کشور نیز همراه بوده است .

به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران ، در این میان ابراهیم نبوی طنز پرداز فراری با توپ و تشر به فتنه گران و سرزنش تحریم کنندگان انتخابات در مطلبی نوشت ما وقتی به موسوی( از سران فتنه ) می‌رسیم می‌شویم شتر و تخم نمیگذاریم، چون بال نداریم، وقتی می‌رسیم به خاتمی می‌شویم مرغ و شیر نمی‌دهیم چون تخم می‌گذاریم. اگر شجاعید بروید  اسلحه دست‌تان بگیرید و بجنگید، اسم مستعار هم نگذارید، اگر هم اهل سازش هستید این حرفها به خاتمی چیست؟

وی با سازماندهی خواندن مردم در انتخابات در ادامه اظهار کرده است : قطعا خاتمی با من و شما فرق دارد ، به نظرم رفتار خاتمی ماههای اخیر فارغ از اینکه امروز چه کرده، غلط نبود.خودش اگر می‌خواهد رای بدهد به کسی مربوط نیست. ما تحریم کردیم، او  که نکرده،  اگر خاتمی و هاشمی از من میپرسیدند بریم رای بدیم، حتما میگفتم آره برین رای بدین!!
 
وی در پایان اظهار داشته است : " در سیاست رفتاری داریم که پارلمانتاریستی و سیاسی است که اساسش، ائتلاف و معامله و سازش است،خاتمی و هاشمی هم جزو این گروه هستند.!!
 
گقتنی است اظهارات این ضد انقلاب فراری باعث واکنش تند دیگر طیف های اپوزیسیون شده است.
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.