سر كرده گروهك تروريستي منافقين که می بایست از پایگاه شبه نظامی در شرق عراق نقل مکان کند، روز شنبه درخواست کرد که به طور موقت به جای کمپ لیبرتی در نزدیکی بغداد، به مرزهاي اردن منتقل شود.

به گزارش حوزه سياست خارجي باشگاه خبرنگاران به نقل از انجمن دفاع از قربانیان تروریسم، این گروهك تروريستي در پی بهانه تراشی های خویش بر این امر اصرار ورزید که "ضمانت هایی مانند خروج نیروهای عراقی از هفت پایگاه کمپ لیبرتی که قرار است زنان در آنها مستقر شوند، باید تامین شود.

دسترسی به خدمات پزشکی، آزادی آمد و شد و آوردن وسایل نقلیه و دیگر اموال منقول از دیگر ضمانت های مورد نظر است. این خواسته ها در حالی طرح می شود که اعضای اين گروهك تروريستي طی سالیان طولانی که در پادگان اشرف به سر می بردند از حداقل حقوق انسانی خویش بی بهره بوده اند، امری که مصاحبه یکی از جداشدگان از این گروهك تروريستي گواه آن می باشد. از این رو درخواست گروهک منافقین جهت تامین ضمانت هایی برای ساکنین اشرف به مثابه طنزی تلخ می باشد.

گروهك تروريستي منافقين به دنبال مظلوم نمایی خویش در این درخواست اعلام داشته ساکنان اشرف دو گزینه دارند " یکی کشتار و مرگ در اشرف و دیگری مرگ تدریجی در کمپی به نام لیبرتی که تحت حفاظت سازمان ملل است."

مریم رجوی رهبر گروهك تروريستي منافقين می گوید ساکنان کمپ آماده‌اند تا در ماه جاری به طور موقت به مرز اردن بروند. به گفته وی منطقه ای در مرز اردن وجود دارد که به عنوان یک شهر خیمه ای (چادری) برای اسکان موقت پناه جویان پس از آغاز جنگ عراق در سال 2003 تاسیس شده بود.

رهبر گروهك تروريستي منافقين خواستار آن است که این انتقال تحت پوشش همکاری کمیته بین المللی صلیب سرخ و آژانس پناهندگان سازمان ملل انجام شود.

در ادامه این درخواست آمده است: به این ترتیب نیازی به کمپ لیبرتی و مشکلات و سختی های مربوط به آن نخواهد بود. ساکنان محدوده این مکان را ترک نخواهند کرد تا زمانیکه پذیرش آنها برای انتقال در کشورهای ثالث فراهم شود.

در این درخواست گروهك تروريستي منافقين بنابر اموال هنگفتی که از پولشویی کسب کرده هزینه های این جابجایی را تقبل کرده است./پ2

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار