«پیام هایی از فراسو» از یکم فروردین 91 با به تصویر شگفتی های جهان روی آنتن شبکه یک می رود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی معاونت سیما به نقل از روابط عمومی شبکه یک سیما، "مریم حقیقی " تهیه کننده این مجموعه با اعلام این مطلب افزود : این مجموعه روزنه ای است به سوی شناخت بیشتر جهان هستی ، اعم از ستارگان ، سیارا ت و تمامی اجرام آسمانی و کلیه مجودات زمینی که در مجموعه بی انتها گردهم آمده اند تا بار دیگر شاهد عظمت الهی باشند.

این برنامه در 13 قسمت 5 دقیقه ای، در گفتگو با کارشناسان رشته های پزشکی، نجوم، الهیات و ... به بررسی موضوعاتی چون نبور عسل، کهکشان راه شیری، تفاوت خواب و مرگ، حشرات و مغز انسان می پردازد.

وی با اشاره به ساختار مستند شاعرانه « پیام هایی از فراسو» افزود : این برنامه در هر بخش با حضور کارشناس مربوطه یکی از شگفت های خلقت را با استناد به آیه های قرآن کریم و نهج البلاغه همراه با نریشن برای مخاطب یاد آوری می شود .بررسی آفرینش در « پیام هایی از فراسو» با هدف یاد آوری نعمت ها و شگفتی هایی که اطرافمان است و گاهی به آنها توجه نمی کنیم و از کنارشان به سادگی می گذریم اما اگر با کمی دقت به اطرفمان بنگریم جزء به جزء این خلفقت زیبا و پر از نشانه هایی است که برای زندگی انسانها و دور از روزمرگی پیام هایی آموزنده دارد.

این برنامه با اجرای محمد باقر سیدی و به کارگردانی محسن محبوبی در نوروز 91 در شبکه یک سیما پخش می شود./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار