بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس با صدور بيانيه اي از حضور حماسي ملت ايران در انتخابات نهمین دوره مجلس تقدير کرد.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس با تشکر از حضور حماسي مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس بیانیه ای منتشر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسمه تعالي

پشتيبان ولايت فقيه باشيد تا به مملكت شما آسيبي نرسد. امام خميني (ره)

درود بر ملت غيور و شهيد پرور و هميشه در صحنه ي ايران؛ ملتي كه با ايثار خود در روزگار جهاد اصغر، در جبهه هاي نبرد حق عليه باطل بر كافران تاختند و حماسه هايي بدري و خيبري خلق كردند.

با تحمل و بردباري خود طي ساليان پس از انقلاب، بر تمام فتنه ها و تحريم ها چيره گشته، باعث پيشرفت و تكامل انقلاب گشته اند و دوران گذار آن به اهداف متعالي اش را تسريع نمودند.

با بصيرت و حضور انقلابي خود در دوران فتنه نه تنها دشمنان خارجي، بلكه خواص داخلي را نيز متحير كرده و بر همگان نمايان ساختند نظام اسلامي به پشتوانه ي ايشان و تحت لواي ولي امر مسلمين جهان؛ امام خامنه اي (مدظله العالي)، نه تنها شكست نخورده، بلكه هرگز متوقف هم نخواهد شد.

با حضور حماسي خود در صحنه ي خطير انتخابات، آخرين تركش هاي دشمنان را بي اثر ساخته و روحي دگر در كالبد بيداري اسلامي دميدند و در راستاي تحقق ظهور حضرت ولي عصر (عج) گامي به پيش نهادند.

درود و تحيت الهي بر چنين امتي كه همواره گوش به فرمان مولا و مقتداي خويش در صحنه بوده و آن چنان كه پيامبر اعظم (ص) وعده داده بودند، چهره ي حقيقي مومنان عصر ظهور را به نمايش گذاردند.

و اما تمامي مسئولين و منتخبان مردم در اين انتخابات بايد بيش از پيش هوشيار بوده، رقابت ها را به رفاقت تبديل نموده و در راستاي تحقق حكومت ناب اسلامي در ايران و الگو سازي مردم سالاري ديني براي تمام جهانيان، عزم خويش را جزم نموده و در اين مسير هم چون ملت، حتي از ايثار تمام وجود خويش نيز دريغ ننمايند.

در پايان، سلام بر مقتداي ماكه چه خوش گفت: "ملت ايران در روز جمعه اي كه مي آيد، يك سيلي سخت تر به چهره ي استكبار خواهد زد.
/ش3

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار