مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت : راهنمایی و پذیرایی از مهمانان نوروزی از 28 اسفند ماه آغاز و تا 15 فروردین ماه 91 ادامه دارد

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛

افشين يگانه با اشاره به اجراي طرح ملي امداد و نجات مسافران نوروزي اظهار‌ داشت‌: راهنمايي و پذيرايي از مهمانان نوروزي از 28 اسفند‌ماه آغاز و تا 15 فروردين‌ماه سال 91 ادامه خواهد داشت‌.
وي ادامه داد: راهنمايي مهمانان نوروزي همچون سال گذشته تحت‌نظر حوزه معاونت امور جوانان و با حضور پرشور جوانان عضو جهت راهنمائي و خوش آمد گوئي به مسافرين نوروزي خواهد بود .
مدير عامل جمعيت هلال‌احمر استان کرمانشاه افزود: 18 پايگاه براي راهنمايي وهدايت مسافران نوروزي در استان کرمانشاه مستقر هستند که از اين تعداد، 6 پايگاه در شهرستان کرمانشاه آماده ارائه خدمات به مهمانان نوروزي خواهد بود و مابقي پايگاهها در مبادي ورودي و مكانهاي پر تردد شهرستانهاي استان ميباشد.
وي با بيان ساعت کاري پايگا‌ه‌هاي راهنمايي مهمانان نوروزي‌، اضافه کرد: ساعت کاري امدادگران پايگاه‌هاي راهنمايي مهمانان از ساعت هشت صبح تا 20 است اما يک پست ويژه به صورت شبانه‌روزي در ميدان آزادگان شهرستان کرمانشاه مستقر مي‌شود .
يگانه در ادامه گفت: حدود 700 هزار نقشه راهنمايي استان کرمانشاه‌، بروشر و کتابچه در بين مسافران نوروزي 91سال در پايگاهها توزيع خواهد شد.
يگانه با اشاره به برگزاري طرح ملي امداد و نجات نوروزي افزود: از 15 اسفند‌ماه تا 15 فروردين‌ماه سال 91 طرح ملي امداد و نجات نوروزي در استان کرمانشاه اجرا مي‌شود.
وي اظهار داشت: طرح امداد و نجات نوروزي تحت‌نظرحوزه معاونت امداد و نجات جمعيت هلال‌احمر استان کرمانشاه است.
مديرکل هلال‌احمر استان کرمانشاه وظيفه رها سازي- اسکان‌، امداد و نجات مسافران نوروزي و مصدومين احتمالي ناشي از تصادفات بين راهي را از جمله وظايف امداگران طرح امداد و نجات نوروزي بر شمرد.
وي با اشاره به اينکه 18 پست به طور شبانه‌روز مسئول خدمات امداد و نجات است، ادامه داد: 55 تيم امدادي در پايگاه‌هاي امداد و نجات بين شهري در مسيرهايي که تردد بيشتري دارند مستقر هستند که از اين تعداد 25 تيم به صورت ثابت و 30 تيم سيار است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.