ارومیه/

اعلام نتایج انتخابات به تحکیم وحدت انجامید

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: اعلام نتایج انتخابات بیش از پیش به تحکیم مبانی وحدت در جامعه منتهی شده است.

حجت‌الاسلام محمد فخری در گفت‌وگو با

خبرنگار باشگاه خبرنگاران

اظهار داشت: انتظار می‌رود کاندیداهایی که توفیق حضور یافتن در مجلس شورای اسلامی را به نمایندگی از مردم کسب نکردند اقشار مختلف جامعه را به صبر و حوصله دعوت کنند تا اینکه کاندیدای پیروز با قرار گرفتن کنار مردم به اجرای برنامه‌های خود مبادرت کرده و در این‌ارتباط موفقیت‌های لازم را کسب کنند.

وی گفت: نباید این طور تصور کنیم یک کاندیدا که حدنصاب آراء کسب نکرده پس شکست خورده است زیرا کاندیداهایی که در حوزه‌های انتخابیه مناطق مختلف استان برای رفتن به مجلس نهم اعلام آمادگی کرده بودند در واقع این موضوع را برای خود یک وظیفه شرعی و اخلاقی تصور می‌کردند بر این‌ اساس افراد مذکور کماکان برای توسعه و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در کنار کاندیداهای پیروز و دولتمردان قرار گرفته‌اند.

وی خاطر نشان کرد: به طور قطع کاندیداها می‌توانند در آینده نزدیک برای حضور در انتخابات مبادرت کنند چه بسا آرای مردم را برای خدمت‌رسانی بیشتر و بهتر جلب کنند همچنین آنها می‌توانند با قرار گرفتن در سایر سنگرها به نظام اسلامی همچنین ملت ولایت‌مدار و همیشه در صحنه یاری برسانند.

فخری حضور حداکثری در انتخابات مجلس را قابل پیش‌بینی دانست و گفت: با وجودی که سران کشورهای غربی برای بی‌علاقه کردن ملت نسبت به این تکلیف سیاسی و اجتماعی برنامه‌ریزی کرده بودند ولی هم‌‌وطنان به دلیل داشتن بینش سیاسی و اجتماعی عمیق برای ادای این وظیفه خود در مراکز جمع‌آوری آراء حضور پیدا کردند حتی سردی و برودت هوا نیز مانعی برای حضور یافتن و رأی دادن نبود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی به نقش روحانیان در روشنگری جامعه تأکید کرد و گفت: علمای مذهبی و دینی برای خنثی کردن تبلیغات منفی دشمنان نظام و اسلام در این مدت به طور روزافزون تلاش کردند لذا به دنبال آن افزایش حضور مردم در انتخابات مجلس را شاهد شدیم./س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.