مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان گفت: رویکرد و سیاست کمیته امداد در دهه چهارم انقلاب، گسترش مشارکت مردمی و توانمندسازی مددجویان است.

به گزارش باشگاه خبر نگاران ، محسن مسعودیان‌راد اظهار داشت: امام خمینی(ره) در 14 اسفندماه سال دستور تاسیس کمیته امداد را ابلاغ کرد نهادی که پس از سه دهه از تولدش می‌گذرد، اما دستاوردهای آن در جامعه ملموس است.
وی به تغییرات در نوع خدمات به جامعه مددجو اشاره کرد و افزود: با توجه به تغییرات در شکل نیاز و پیچیدگی فقر یک انقلاب در سطوح مدیریتی و چارت سازمان کمیته امداد اتفاق افتاده است.
مسعودیان‌راد تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان‌و‌بلوچستان در گسترش مشارکت‌های مردمی توفیقات خوبی را کسب کرده که نمونه بارز آن تقویت گروه‌های مردم نهاد و ساماندهی خیرین و استفاده از ظرفیت آنها است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان بیان کرد: رویکرد دیگر کمیته امداد توانمند‌سازی مددجویان است که در این زمینه اقدامات مثبتی انجام گرفته است.
وی با بیان اینکه 15هزار پرونده اشتغال به کمیته امداد رسیده است، افزود: از این تعداد 8 هزار پرونده ثبت سامانه رصد شده در حالی که اداره کل کمیته امداد فقط تحقق 4 هزار فرصت شغلی به کار گروه اشتغال این استان را برعهده داشته است.
مسعودیان‌راد خاطرنشان کرد: در راستای اجرای طرح خودکفایی 750 میلیارد ریال اعتبارات به بخش اشتغال اختصاص یافته که بخشی از این هزینه‌ها جذب شده و زمینه جذب بخش دیگر آن نیز در دستور کار قرار دارد.
وی ادامه داد: اعتبارات به بخش اشتغال در طول سال‌های گذشته با اعتباراتی که از آغاز طرح خودکفایی تاکنون پرداخت شده برابری می‌کند./س
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.