"دولت مخفي" عنوان مجموعه اي به كارگرداني عبد الحسين برزيده و تهيه كنندگي عليرضا جدالي و حميد آخوندي است كه با نگاهي به صبر و اراده استوار اسرا در جنگ تحميلي مقابل دوربين قرار گرفت.

عليرضا جلالي از تهيه كنندگان اين مجموعه به

خبرنگار حوزه تلوزيون باشگاه خبرنگاران

گفت: فيلمنامه دولت مخفي در 26 قسمت به قلم رحمان سيفي آزاد و داريوش ربيعي به نگارش درآمده و مجيد امامي نيز بازنويسي نهايي آن را برعهده داشته است.

وي افزود: اين مجموعه روايت خطي و تاريخي از موضوع اسارت، مقاومت، درايت و پايداري مرداني از اين سرزمين است كه در اوج محروميت ها، فشارها، شكنجه ها و معصوميت ها پاك زيستند و خدمتگزار ماندند.

اين تهيه كننده اظهار داشت: دولت مخفي برگرفته از مجموعه اي از حوادث مستند و به وقوع پيوسته است كه با وجود تلاش براي پوشش حقيقت اسارت همچنان متاثر از اين فضاي معنوي و عظيم مانده است.

جلالي بيان كرد: اين سريال كه از 30 قسمت اصلي و 6 شخصتي محوري برخوردار است در بازسازي رويدادها به جاي بهره گيري ممتد از تخيل از روش جابجايي موقعيت ها در بعد زمان و مكان استفاده شده و همه روايت هاي آن مسير اردوگاهي دارند و قصه همه اردوگاه هاي جانبي به دنبال يكديگر ظاهر و روايت خواهد شد.

وي تصريح كرد: مجموعه دولت مخفي با تصويري از عشق آغاز و پايان خواهد يافت و فضاي ميان اين دو عشق كه پايان آن مقالي است پر از دردها، رنج ها، شادي ها، تجربه ها و .. خواهدبود.

جلالي ادامه داد: تصويربرداري اين سريال در شمال كشور در اردوگاهي حوالي شهريار انجام مي شود و لاله اسكندري، اميرحسين همتي، مهتاج نجومي، حسين توشه، مريم سلطاني، محمدرضا رهبري، هادي قميشي و كريم خودسياني از بازيگران مجموعه دولت مخفي هستند.

وي ضمن بيان اين مطلب كه دولت مخفي در كنار روايت روزهاي اسارت در اردوگاهي دشمن سعي دارد نيم نگاهي به صبر و استقامت خانواده هاي اسرا و چشم انتظاري آن ها در طي ساليان بسيار داشته باشد، خاطرنشان كرد: مجيد امامي هم اكنون تدوين اين مجموعه را همزمان با تصويربرداري برعهده دارد.

ايرج عاشوري مدير تصويربرداري، هوشنگ قنواتي زاده دستيار اول كارگرداني و برنامه ريز، هادي معنوي پور مدير صدابرداري، مهري شيرازي طراحي و اجراي گريم، سيد محسن آهنگراني طراح صحنه و لباس، مدير توليد شهرام دانشپور و احمد جهانگير و نيز به عنوان جانشين توليد از جمله عوامل توليد سريال 26 قسمتي دولت مخفي هستند./ي2
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار