آليا در واكنش به بيانيه وزير خارجه انگليس:

تهديد و تحريم اراده مردم ايران را سست نكرد، بيانيه جاي خود دارد

عضو فراكسيون زنان مجلس هشتم با اشاره به بيانيه وزير امور خارجه انگليس در مورد انتخابات ايران گفت: 33 سال است كه تهديد، تحريم و ارعاب‌ها اراده مردم ايران را سست نكرده است، از اين پس نيز بيانيه‌ها اين‌كار را نخواهند كرد.

فاطمه آليا نماينده مردم تهران در خانه ملت در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران گفت: تير دشمنان و بدخواهان ايران خصوصا روباه پير براي  مخدوش‌كردن انتخابات مجلس نهم با حضور پرشور مردم در پاي صندوقهاي راي يكبار ديگر به سنگ خورد و تلاشهاي مذبوحانه  آنان براي  سردكردن تنور انتخابات  ناكام ماند.

وي با اشاره به بيانيه وزير امور خارجه انگليس در انتقاد از برگزاري انتخابات در ايران و غیرآزادانه خواندن آن تصريح كرد: هيچ‌كدام از ابزارهاي تهديد، ارعاب و تحريم در عزم ملت ايران براي تعيين سرنوشت خود و مقابله با زورگويان موثر نبوده و قطعا اين بيانيه نيز همچون گذشته نه تنها تاثيري در اراده مردم ايران نداشته بلكه گامهاي آنان را استوارتر خواهد كرد.

عضو كميسيون امنيت ملي مجلس افزود: نه تنها ويليام هيگ، بلكه تمام سران بدخواه غرب بايد به جاي صدور بيانيه در مورد انتخابات ايران، به مشروعيت از دست‌رفته خود بپردازند و با خدمت صادقانه به مردم، قدري از نارضايتي‌هاي آنان را جبران كنند.

آليا با بيان اينكه حضور پرشكوه مردم در انتخابات مجلس نهم، بازتاب اراده و وحدت ملي بود، خاطرنشان كرد: مشاركت 65 درصدي مردم در انتخابات مجلس نهم، به‌وسيله بسياري از رسانه‌هاي جهان پوشش داده شده و پاسخ قاطعي به ياوه‌گويي‌ها و بيانيه ‌‌هاي  بي‌اساس غرب است.

وي در ادامه افزود: ويليام هيگ و هم‌پيمانانش بايد شكست‌هاي پي در پي خودشان را در قبال ايران جبران كنند و به همين دليل است كه  به فرافكني دست مي‌زنند و سعي دارند تا به اين وسيله، بر فضاحتهاي خود سرپوش بگذارند.

نماينده مردم تهران گفت: بهتر است وزير امور خارجه انگليس به جای طرح ادعاهای بی اساس و صدور بيانيه ‌هايي كه هيچگونه ارزش و اعتباري ندارد، به حقوق مردم خود توجه و براي بهبود اوضاع آنان تلاش كند./گ
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار