مدیر كل راه آهن جنوب شرق كشور گفت: با فروكش كردن توفان شن و باز شدن محور زاهدان- بم، قطار زاهدان- كرمان- تهران صبح امروز ایستگاه زاهدان را به مقصد تهران ترك كرد.

'به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛مصطفی داودی' افزود: قطار مسافری زاهدان- كرمان- تهران از روز شنبه بر اثر توفان شدید شن و به لحاظ ایمنی مسیر و تامین سلامت مسافران در ایستگاه زاهدان متوقف شده بود.
وی بیان كرد: توفان شن خسارت های جانی و مالی و همچنین مسدود شدن مسیرهای جاده ای و ریلی و لغو چندین پرواز و حركت قطار در سیستان و بلوچستان را در پی داشت.
وی اظهار داشت: با تلاش شبانه روزی پرسنل زحمت كش راه آهن در پاكسازی مسیر ریلی از شن و ماسه و بازگشایی محور از صبح امروز قطار مسافربری طبق برنامه سابق به حركت درآمد.
وی گفت: مسافرانی كه از روز گذشته سفرشان بر اثر توفان شن لغو شده بود، بهای بلیت خود را دریافت كردند و مسافرانی كه سفرشان به تهران ضروری بود، نیز در لیست مسافران قطار امروز صبح قرار گرفتند.
توفان شن كه از جمعه شب در زاهدان شروع شده بود و تا صبح امروز ادامه داشت، علاوه بر لغو چند پرواز و قطار مسافری، باعث شكسته شدن درختان و ریزش سقف یك خانه در زاهدان شد كه بر اثر این حادثه چهار نفر از ساكنان این خانه كشته شدند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.