عضو جبهه پايداري انقلاب اسلامي گفت: اقبال عمومي به كانديداهاي اصولگرا نشان داد كه مردم اصولگرايان را نسبت به جريان هاي ديگر، صادق تر مي دانند.

حجت الاسلام حميد رسايي عضو جبهه پايداري انقلاب اسلامي در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به اينكه مشاركت مردم در انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي حاكي از شناخت دقيق آنان از عرصه سياسي داخلي و بين المللي است، اظهار داشت: مقام معظم رهبري با شناخت دقيق خود از مردم قبل از انتخابات، مشاركت را بالا پيش بيني كردند لذا با وجود فشارهاي بين المللي در داخل كشور، چهره جمهوري اسلامي به عنوان كشوري تاثير گذار در منطقه به جهانيان نشان داده شد.


رسايي بااشاره به اين مطلب، افزود: مردم احساس اميد و تاثير گذاري در فضاي بين المللي را دارند و اين احساس و واقعيت، باعث شد تا آنان وضعيت خود را حفظ كنند.


اين كانديداي نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اينكه مشاركت مردم نسبت به دوره هاي گذشته، افزايش چشم گيري داشت، ادامه داد: مشاركت بالاي مردم از نگاه روانشناختي قابل بررسي است چرا كه به احساس تاثير گذاري آنان در منطقه بر مي گردد.


حجت الاسلام والمسلمين حميد رسايي با اشاره به انتخاب كانديداهاي اصولگرا از سوي مردم، گفت: مردم با انتخاب اصولگرايان نشان دادند كه جريان اصولگرايي را نسبت به جريان هاي ديگر، صادقتر مي بينند و البته مردم معتقدند كه در درون جريان اصولگرايي هم، طيف هاي مختلفي وجود دارد اما با همه نواقص و كاستي ها در يك جمع بندي كلي مردم اصوگرايان را خدمتگذارتر و صادق تر ديدند.


اين عضو جبهه پايداري انقلاب اسلامي در پايان افزود: در داخل طيف اصولگرايان مردم به خدمتگزارترين اصولگرايان و افرادي كه با آرمان هاي انقلاب منطبق ترند گرايش و رغبت فزون تري دارند واين نكته اي برجسته است كه به مديران كشور كمك مي كند تا در مسير اصول و آرمان هاي انقلاب حركت كنند./ج
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار