رهبر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

حضور كم‌نظير مردم در انتخابات، وظيفه مسئولان را دوچندان مي‌كند

عضو فراكسيون زنان مجلس با كم‌نظير خواندن مشاركت مردم در انتخابات مجلس نهم گفت: حضور هوشمندانه و تاثيرگذار مردم در انتخابات دوازدهم اسفند، مسئوليت نمايندگان منتخب آنان را براي خدمتگزاري دوچندان مي‌كند.

فاطمه رهبر نماينده مردم تهران در خانه ملت در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به حضور گسترده مردم در انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي گفت: مشاركت 65 درصدي مردم در عرصه تعيين سرنوشت خود،  پيام  بلوغ سياسي، پويايي نظام و عزم مردم براي اداره امور و ترسيم افق‌هاي روشن براي كشور را به جهانيان مخابره كرد.

وي با اشاره به شرايط خاص منطقه و جريان بيداري اسلامي گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات، نگاه جريان‌هاي عدالت‌محور و جنبش‌‌هاي اسلامي خاورميانه و جهان را يكبار ديگر به خود معطوف و اثبات كرد كه  هر ملتي با اراده والاي خود خواهد توانست  عزت و آزادي خود را بازپس گرفته و در اين مسير جمهوري اسلامي ايران را الگو و چراغ راه خود قرار دهند.

نماينده مردم تهران با بيان اينكه صفوف طويل راي براي انتخاب نمايندگان مجلس، نماد يكدستي و قرابت مردم با نظام و مسئولان آن دارد، گفت: برگزاري انتخابات به طور ميانگين يكبار در هرسال، مظهر حقيقي مردم سالاري ديني است و از طرفي نيز وظايف و مسئوليت نمايندگان مجلس را براي خدمت به مردم و تلاش براي رضايتمندي آنان در راستاي اهداف والاي نظام دو چندان مي‌كند.

رهبر خاطرنشان كرد: مردم ايران با حضور موثر خود در انتخابات خانه ملت، شايستگي خود را براي الگو قرارگرفتن براي ملتهاي آزاده جهان به اثبات رسانده  و حركت درخشان آنان در دوازدهم اسفندماه قطعا نقطه عطفي براي عدالتخواهان و آزادگان منطقه و جهان خواهد بود./گ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار