مشهد/

بهسازی 117 کیلومتر راه های خراسان رضوی در سال جاری

رييس اداره مطالعات و بررسي هاي فني اداره كل راه و ترابري خراسان رضوي از اخذ تاييديه توجيه فني، اقتصادي، اجتماعي، زيست محيطي و پدافند غيرعامل براي 3 پروژه بهسازي محور به طول 117 كيلومتر طی سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و ترابری خراسان رضوی، یحیی صادقی تصریح کرد: این تاییدیه ها برای سه پروژه تقی آباد - عبدا... گیو به طول 55 کیلومتر، جغتای – انداده به طول 20 کیلومتر و تربت جام – باخرز به طول 42 کیلومتر دریافت شده است.
وی با بیان اینکه فعالیت های اداره مطالعات و بررسی های فنی اداره کل راه و ترابری خراسان رضوی با رویکرد کنترل و نظارت بر پروژه های مطالعاتی و ارزیابی عملکرد مهندسان مشاور در حال انجام است، گفت: در این راستا، 4 پروژه مطالعات احداث محور به طول 89 کیلومتر طی سال جاری کنترل شده است.
وی با اشاره به تصویب و کنترل مطالعات 6 پروژه احداث باند دوم محورهای استان در سال جاری به طول 168 کیلومتر، گفت: این عملیات در محورهای سبزوار- آبرون به طول 39 کیلومتر، سه راهی نشتیفان – بیاس آباد به میزان 23کیلومتر، تقاطع سنگ بست به طول10 کیلومتر، حکم آباد – انداد به طول 40 کیلومتر، بیاس آباد – کالشور به طول 40 کیلومتر و دوغایی – آبروان به طول 16 کیلومتر انجام شده است.
رییس اداره مطالعات و بررسی های فنی اداره کل راه و ترابری خراسان رضوی تصریح کرد: تحویل عملیات نقشه‌برداری 50 پروژه به طول 600 کیلومتر، از دیگر فعالیت های صورت گرفته این اداره طی سال 90 محسوب می شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.