علي لطيفي:

تقابل خلاقيت ايراني برابر تاكنيك پذيري عربي

پيشكسوت تيم فوتبال استقلال در خصوص ارزيابي اش از بازي تيم استقلال مقابل الريان قطر در چارچوب ليگ قهرمانان آسيا گفت: تيم فوتبال استقلال بعد از برد روحيه بخش مقابل الاتفاق عربستان در مرحله ليگ قهرمانان آسيا از بحران خارج شدند و اين تيم با شرايط روحي مناسب به مصاف تيم فوبتال الريان در قطر خواهند رفت.

علي لطيفي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: ضعف هاي فني و تاكنيكي و مصدوميت مهره هاي كليدي مشكلاتي را براي تيم فوتبال استقلال به وجود آورده است بازيكنان خارجي استقلال توانايي و قابليت شكست الريان در دوحه قطر را دارند.

لطيفي در ادامه اظهار داشت: الريان قطر مثل همه تيم هاي عربي فوتبالي با حوصله به سبك برزيل ارائه مي دهند استقلال هم همانند حريف قطري اش خونسرد و بدون استرس بايد بازي كند.

وي بيان داشت: نقطه ضعف تيم الريان قطر كندي حركت مدافعان و هافبك هايش است و بازيكنان سرعتي استقلال از اين نقطه ضعف نهايت استفاده را كرده و با در اختيار گرفتن ميانه زمين مي توانند موقعيت هاي خوبي را در محوطه جريمه الريان قطر به دست آوردند.

وي درباره تيم فوتبال الريان قطر عنوان كرد: الريان قطر يكي از تيم هاي مطرح ليگ قطر است مسئولان اين تيم سرمايه مالي كلاني براي حرفه اي شدن در فوتبال انجام داده اند .

بازيكنان الريان قطر خلاقيت لازم را ندارند اما به جايش تاكنيك پذير هستندو توانايي اين را دارند كه موقعيت هاي خطرناكي در محوطه جريمه استقلال ايجاد كنند.

وي در مورد قرار گرفتن استقلال در گروه آسان تصريح كرد: اگر تيم فوتبال استقلال از پتانسيلش نهايت استفاده را كند گروهي كه در آن قرار گرفته آسان خواهد بود اما در صورت خارج شدن از شرايط ايده ال با يك گروه سخت و دشوار مواجه خواهد شد.

وي درباره نبود بازيكنان تاثيرگذاري همچون مجتبي جباري ،آندو تيموريان و آرش برهاني خاطرنشان كرد: آندو تيموريان و مجتبي جباري زوج خط مياني استقلال و در حال حاضر تاثير گذارترين بازيكنان در فوتبال ايران هستند به طور حتم نبود آنها به بازي سازي تيم استقلال لطمه مي زند اما بازيكنان نيمكت نشين در 2 بازي اخير استقلال با اينكه در سطح بازيكنان اصلي نبودند ولي در مجموع عملكرد نسبتا خوبي داشتند.
وي خاطرنشان كرد: تيم فوتبال استقلال توانايي برد تيم الريان قطر را دارد به شرطي كه بازيكنان تاكنيك هاي مد نظر مظلومي سرمربي استقلال در درست در زمين مسابقه اجرا كنند.

گفتني است، تيم فوتبال استقلال در نخستين بازيش در ليگ قهرمانان آسيا بايد روز سه شنبه مصاف تيم الريان در دوحه قطر برود./ق
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار