در سالگرد تحصن دانشجويان عدالت‌خواه در فرودگاه مهرآباد؛

مستند "بي قرارگاه مهرآباد " براي اولين بار اكران شد

مستند " بي‌قرارگاه مهرآباد " به سفارش جنبش عدالت‌خواه دانشجويي با موضوع تحصن شش روزه دانشجويان عدالت‌خواه در فرودگاه مهرآباد اكران شد.

محمد جعفري نژاد دبير سياسي جنبش عدالت‌خواهي در گفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران‌‌؛‌در خصوص ساخت مستند "بي قرارگاه مهرآباد" اظهار داشت: مستند "بي‌قرارگاه مهرآباد" به سفارش جنبش عدالت‌خواهي؛ توسط محمد حسين خوش‌بيان تهيه شده است.

جعفري نژاد با اشاره به موضوع اين مستند گفت : اين مستند روايت تحصن فعالان دانشجويي است كه به دعوت جنبش عدالت‌خواه براي اعزام به غزه و مقابله با حملات رژيم صهيونيستي در فرودگاه مهرآباد تجمع كرده بودند.

دبير سياسي جنبش عدالت‌خواه با اشاره به بازتاب اين حركت تاكيد كرد : مقام معظم رهبري در سه مرحله از تحصن دانشجويان در فرودگاه مهرآباد به عنوان عملكردي قابل تقدير ياد كردند.

وي همچنين افزود:دانشجويان متحصن نيز با دريافت پيام از جانب مقام معظم رهبري ،دست ازتحصن برداشتند در غير اين صورت همچنان برخواسته خود اصرار مي‌ورزيدند.

اين فعال دانشجويي در پايان اظهار داشت:استقبال و حمايت مقام معظم رهبري از تحصن دانشجويان دي 87 در فرودگاه مهرآباد براي اعزام به غزه ، به انگيزه‌‌اي جهت تهيه و توليد اين مستند تبديل شد.

گفتني است ؛ دانشجويان و طلاب متحصن در فرودگاه مهرآباد به دعوت جنبش عدالت‌خواه دانشجويي به مدت 6 روز از تاريخ 10/10/87 تا 16/10/87 در اين فرودگاه تحصن كردند.

در نهايت دانشجويان پس از اتمام تحصن ، براي تجديد بيعت با مقام معظم رهبري از محل ترمينال شماره يك فرودگاه مهرآباد به سمت بيت رهبري راهپيمايي كردند.

لازم به ذكر است كه در حمايت از اين حركت جمعي از مسئولان و اساتيد دانشگاهي نيز به متحصنين پيوسته كه با حضور خود از اين اقدام معنوي دانشجويان حمايت كردند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار