رييس جمهور ايستادگي و مقاومت را شرط رسيدن به كمالات انساني دانست و گفت: امروز ملت ايران در سايه مقاومت و پيروي از مكتب امام حسين (ع) در بخش هاي مختلف به پيشرفت هاي قابل توجهي دست يافته و همدل و متحد و شكست ناپذير است.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري، احمدي نژاد ظهر امروز (پنجشنبه) در اجتماع پرشور و گرم مردم چرام با بيان اينكه روحيه ايستادگي و مقاومت از جمله درس هاي ماندگار مكتب امام حسين (ع) است، اظهار داشت: امام حسين (ع) مظهر مقاومت و ايستادگي هستند و خداوند به خاطر اين مقاومت چنان پاداشي به امام حسين (ع) اعطا كرد كه تا ابديت هر گونه زيبايي و ارزشي در جهان محقق شود، نتيجه كار امام حسين (ع) مي باشد.

وي افزود: امام حسين (ع) با مقاومت و ايستادگي، توحيد و عدالت را نجات داده و براي بشريت به ميراث گذاشتند.

رييس جمهور گفت: خداي متعال براي همه انسانها كرامت و كمال پسنديده است و هيچگاه نپسنديده كه انسان ها در مسير پستي و ارزش هاي غيرالهي قرار بگيرند و ايستادگي و مقاومت شرط رسيدن به كمال والاي الهي است.

رييس جمهور با بيان اينكه هر كار نيك و پسنديده اي با موانع و مشكلاتي مواجه است، اظهار داشت: دستيابي به استقلال از راه هاي رسيدن به كمال است، اما شياطين، خودخواهان، قدرت طلبان و مستكبران مخالف استقلال ملت ها هستند، از اين رو اگر ملتي حقيقتا بخواهد به استقلال برسد بايد در برابر مشكلات ايستادگي و مقاومت كند.

احمدي نژاد در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اينكه همه جاي ايران بايد براساس عدالت ساخته شود، اظهار داشت: هر منطقه اي كه در گذشته مورد بي مهري و محروميت بوده است امروز بايد مورد توجه ويژه قرار بگيرد.

رييس جمهور با اشاره به اينكه ساختن كشور و رفع مشكل بيكاري نيازمند كار، ايستادگي و همدلي است، خاطرنشان كرد: دولت پشتيباني و حمايت هاي لازم را در اين خصوص اعمال خواهد كرد و مردم نيز بايد همدل و متحد در اين مسير قرار بگيرد تا با فعال كردن تمام ظرفيت هاي كشور همه جاي ايران عزيز آباد و پيشرفته شود.

احمدي نژاد در ادامه با ارائه گزارشي از مصوبات سفرهاي گذشته هيات دولت به شهرستان چرام گفت: در مجموع سه سفر قبلي دولت 60 مصوبه براي اين شهرستان به تصويب رسيده كه 28 مورد به طور كامل اجرايي شده ، 20 مورد در مسير اجرا و براي 12 مصوبه اقدامي صورت نگرفته كه در جلسه استاني هيات دولت براي تكميل و عملياتي كردن تمامي اين مصوبات ترتيبات لازم اتخاذ خواهد شد./گ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار