در ادامه سفر رئیس جمهور و اعضای دولت؛

جلسه هيئت دولت در ياسوج تشکیل شد

جلسه استانی هیئت دولت در دور چهارم سفرهای استانی رئیس جمهور و اعضای دولت در محل استانداری کهگیلویه و بویر احمد تشکیل شد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، جلسه هیئت دولت با حضور رئیس جمهور و اعضای کابینه دولت ظهر امروز به منظور بررسی روند پیشرفت مصوبات دور اول، دوم و سوم سفرهای استانی به کهگیلویه و بویر احمد برگزار شده است.

در این جلسه همچنین تصمیمات و مصوبات جدیدی برای دور چهارم اتخاذ می‌شود.

در این جلسه گزارش وزرا و معاونان از جلسات شورای اداری شهرستان های استان کهگیلویه و بویر احمد به اطلاع رئیس جمهور و سایر اعضای کابینه دولت می‌رسد و بر اساس آن تصمیماتی به منظور حل مسائل و مشکلات این استان گرفته می‌شود.

542 مصوبه با اعتبار دو هزار و 256 میلیارد تومان، حاصل سه دوره سفر دولت به کهگیلویه و بویر احمد از مجموع 542 مصوبه، تاکنون 327 مصوبه اجرا شده و 128 مصوبه در دست اقدام و پیگیری و 87 مورد هم هنوز کاری برای آنها انجام نشده است.

از مجموع 188مصوبه دور اول با اعتبار 96 میلیارد تومان تاکنون 96درصد آن تحقق یافته است.

همچنین تعداد مصوبات دور دوم سفر 183 مورد و اعتبار آنها 767میلیارد تومان است که از این تعداد 103مورد اقدام شده و 80 مورد در دست اقدام و پیگیری است.

مصوبات دور سوم سفر به استان 171مورد با اعتبار یک هزار و 394میلیارد تومان است که 134مصوبه آن عمرانی و شامل 4 هزار و 420 پروژه است. تاکنون 11مورد اقدام شده و 160مورد در دست اقدام و پیگیری است./گ
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار