مك دونالد در چين پنير كپك زده به خورد مشتريانش مي دهد

فعاليتهاي برخي از رستوران هاي زنجيره اي اروپايي و آمريكايي در چين زير سوال رفته است.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل شبکه پنج تلويزيون فرانسه؛ تلويزيون چين با پخش گزارشي فعاليتهاي رستورانهاي اروپايي و آمريكايي رادر اين كشور زير سوال برد.

شرکت رستورانهاي زنجيره اي مک دونالد به تازگي به استفاده از پنيرکپک زده براي ساخت ساندويچهاي خود روي آورده و همچنين دسر هاي تاريخ مصرف گذشته را به مشتريان خود در چين فروخته است.
در گزارشي که با دوربين مخفي در يکي از رستورانهاي مک دونالد در پکن گرفته شده بود تلويزيون چين کارهاي عجيب و غيراخلاقي اين شرکت امريکايي را زير سئوال برد.
نايب رئيس شرکت مک دونالد در چين گفت: از هم اکنون  نحوه توزيع محصولات ما در چين تغيير مي کند. ما از مشتريان خود عذرخواهي مي کنيم.
اين هشداري جدي براي مک دونالد به شمار مي رود که 70 هزار نفر  را در چين به استخدام خود در آورده است. چين سومين بازار  بزرگ مک دونالد به شمار مي رود.
شرکت فروشگاههاي زنجيره اي کرفور فرانسه نيزكه 200 فروشگاه در چين دارد، به تقلب در فروش محصولات متهم شد. تلويزيون چين تخفيفهاي دروغين را در اين فروشگاه در منطقه هنان برجسته کرد. اين فروشگاه همچنين مرغهاي پرورشي را به قيمت مرغهاي مزرعه يعني دو برابر قيمت  فروخته است.
يكي ازمسئولان کيفي محصولات کرفور در چين گفت :ما در حال تحقيقات در اين زمينه هستيم. شرکت کرفور مسئولاني را که به کيفيت محصولات لطمه مي زنند مجازات مي کند ./ا
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار