فرماندار شهرستان شیراز گفت: شعارزدگی یکی از آفت‌هایی است که می‌تواند از رشد و توسعه پایدار شهرستان شیراز جلوگیری کند. خبرگزاری فارس: شعارزدگی شیراز را از توسعه پایدار باز می‌دارد

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان شیراز، جواد زرین کلاه با بیان اینکه محرومیت‌زدایی از چهره شهرستان شیراز یکی از اولویت‌های اصلی این فرمانداری است، اظهار داشت: شعارزدگی یکی از آفت‌هایی است که می‌تواند از رشد و توسعه پایدار شهرستان شیراز جلوگیری کند و در این راستا نیاز است شعارها را به عرصه عمل برسانیم.
فرماندار شهرستان شیراز در ادامه سخنان خود افزود: یکی از مشکلات اصلی در بحث گازرسانی به روستاهای بیدزرد علیا و بید زرد سفلی به همراه شهرک تازه تاسیس این روستا مشکل مسیر بود.
وی ادامه داد: در جلسه‌ای مشترک با حضور مدیرکل راه و ترابری استان فارس و مسئولان گاز منطقه‌ای این مشکل مورد بحث و گفت‌وگو فرار گرفت که با مصوبات انجام شده، این مشکل مرتفع شد.
زرین کلاه خاطرنشان کرد: انتظار داریم با توجه به مصوبات انجام شده هر چه سریع‌تر عملیات گازرسانی به این روستاها آغاز شود و مردم این منطقه نیز در آینده‌ای نزدیک از این نعمت الهی برخوردار شوند.
در این جلسه علاوه بر فرماندار شهرستان شیراز و مدیر کل راه و ترابری استان فارس و مسئولان گاز منطقه‌ای، ادارات راه و ترابری و گاز شهرستان شیراز به همراه معاون امور عمرانی و برنامه‌ریزی فرمانداری شیراز و سرپرست بخشداری مرکزی شیراز نیز حضور داشتند./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.