عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تخليه پادگان اشرف و انتقال موقت اعضاي گروهك تروريستي منافقين، اين اقدام را يك گام رو به جلو و موفقيتي بزرگ براي ملت و دولت عراق دانست.

محمدكريم عابدي نماينده مردم فردوس، طبس، سرايان و بشرويه در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به خروج اعضاي گروهك تروريستي منافقين از پادگان اشرف و استقرار موقت آنها در كمپ ليبرتي گفت: گروهك تروريستي منافقين از خطرناك ترين گروه هايي است كه در جنگ افروزي و ترور در سطح منطقه، مقام اول را داشته و كمكهاي بسياري نيز در كشتار مردم عراق به نيروهاي روي آمريكايي كرده است و لذا تخليه پادگان اشرف يك گام رو به جلو و موفقيتي بزرگ براي دولت و ملت عراق است.

وي در ادامه با بيان اينكه انتقال منافقين از پادگان اشرف به هر نقطه از خاك عراق مي تواند توطئه جديد آمريكا براي تحميل آنها به اين كشور  باشد، افزود: از آنجايي كه منافقين در پادگان تحت فشار و وحشت وادار  به همكاري بوده اند، در صورتيكه به آنها تكليف مي شد كه به دامان خانواده هايشان بازگردند 80 درصد توبه كرده و نهايتا 20 درصد آنها كه تروريست بودند در خاك عراق محاكمه مي شدند.

عابدي ادامه داد: بهترين راهكار براي مقابله با اين گروهك تروريستي، شناسنامه دار كردن و  تحويل آنها به ايران زير نظر صليب سرخ جهاني بود.

وي با بيان اينكه حضور منافقين در خاك عراق قطعاً به صلاح ملت عراق نيست، گفت: هر جا كه اعضاي اين گروهك تروريستي، منسجم باشند تحت الحمايه مثلث شوم انگليس، آمريكا و صهيونيست هستند و  اين انسجام بايد از درون و بيرون بشكند.

نماينده مردم طبس و فروس ادامه داد: ملت عراق نبايد اجازه دهد اعضاي گروهك تروريستي منافقين خاك اين كشور را ترك كنند تا مطابق با جرائمشان محاكمه شده و  آن تعداد كه جرمي متوجهشان نيست به كشور بازگردند و بدانند كه جمهوري اسلامي نيز با رأفت اسلامي با آنها برخورد خواهد كرد./س2
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار