معاون اول رييس جمهور گفت: افزايش تبادل نظر و هماهنگي‌ هرچه بيشتر ميان سفراي کشورهاي همجوار با استانداران مرزي گامي در جهت ارتقاء سطح روابط ايران و کشورهاي همسايه به ويژه در بخش تجاري و اقتصادي است.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران، محمدرضا رحيمي در مراسم اختتاميه همايش سراسري روساي نمايندگيهاي جمهوري اسلامي ايران در خارج از کشور با تاکيد بر اهميت نقش سفرا در توسعه روابط ايران با ديگر کشورها اظهار داشت: سفرا در حقيقت جانشين همه مسئولين در خارج هستند و نقش آنها از اهميت ويژه اي برخوردار است.
معاون اول رييس جمهور در ادامه با بيان اينکه جمهوري اسلامي ايران از اولين روزهاي انقلاب اسلامي تا کنون مورد هجمه و تحريم دشمنان بوده است گفت: ملت ايران همواره در مقابله با توطئه دشمنان سربلند بوده و امروز نيز بايد با همدلي در راستاي آرمانهاي امام راحل و تحقق منويات مقام معظم رهبري تلاش کنيم.
رحيمي همچنين از توجه به مصالح کشور به عنوان يک اولويت مهم در کارها ياد کرد و اظهارداشت: مصالح کشور همان چيزي است که عده زيادي براي حفظ آن از جان خود گذشته اند و ما نيز بايد براي تامين مصالح کشور همه توان خود را بکار گيريم.

/ع2


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار