مسئول هماهنگي و برنامه ريزي شوراي سياستگذاري فدراسيون كشتي گفت: خطيب به عنوان يك مدير كاركشته و قديمي در ورزش كشور براي خدمت به كشتي وارد گود شده است.

عليرضا سليماني در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: با توجه به حضور خطيب به عنوان يك مدير شناخته شده در راس فدراسيون پا پيش گذاشتيم تا بتوانيم به ورزش اول كشور خدمت كنيم.

وي ادامه داد: شوراي سياستگذاري فدراسيون با درخواست ما از سرپرست فدراسيون براي اينكه بتوانيم از نظر فني به تيم هاي ملي و كشتي در تمامي رده هاي سني كمك كنيم تشكيل شده است.

سليماني در مورد اعضاي اين شورا گفت: به زودي و سپس از جمله با سرپرست فدراسيون ديگر اعضا شوراي سياستگذاري از سوي فدراسيون معرفي مي‌شوند.

وي در پايان گفت: كشتي در سال المپيك در شرايط حساسي قرار دارد و همه بايد يكدل و متحد باشند و به دور از حواشي و با كمك مسئولان محترم وزارت ورزش و جوانان براي موفقيت ورزش اول كشور در المپيك لندن و المپيك هاي آينده تلاش كنيم.

*رئيس پيشين كميته روابط بين الملل: هميشه به افتخار‌آفريني كشورم مي‌انديشم

اكبر ميري روشن گفت: منافع ملي برايم از منافع شخصي بسيار مهمتر است و هميشه به افتخار آفريني كشورم مي انديشم.

وي افزود: در يكي دو روز گذشته اظهار نظرهايي از من در مورد انتخابات فدراسيون كشتي و بحث فيلا مطرح شده بود كه لازم است به اطلاع برسانم در چند رزو گذشته با هيچ رسانه اي صحبت نكرده ام.

ميري روشن با اشاره به اينكه با توجه به حضور 40 ساله در كشتي خود را عضو جامعه كشتي مي‌داند گفت: من به عنوان يك ايراني عضو شوراي كشتي آسيا هستم و تنها مي‌توانم بگويم كه مانند هر ايراني آرزو مي‌كنم كشتي ايران در المپيك 2012 لندن بدرخشد.

*دبير فدراسيون كشتي از نامه تهديد آميز فيلا اظهار بي اطلاعي كرد

عارف ربطي گفت: هنوز نامه اي كه گفته مي‌شود از سوي فيلا براي ما ارسال شده است را نديده ام.

وي افزود: من هم شنيده ام كه دست اندركاران فيلا نامه اي براي فدراسيون ما ارسال كرده اند و در آن علت و نوع بركناري يزداني خرم را جويا شده اند اما فقط در حد شايعه شنيده ام و تا به امروز نامه اي ملاحظه نكرده ام.

دبير فدراسيون كشتي افزود: اين را قبول ندارم كه چون دبير فدراسيون هستم بايد از تمامي اتفاقات مطلع باشم به هر حال ممكن است مسائلي رخ بدهد و من متوجه آن نشوم.

ربطي خاطرنشان كرد: تا زماني كه نامه اي رسمي فيلا را نبينم نمي‌توانم در اين مورد به اظهار نظر بپردازم و علاقه اي هم ندارم كه در حال حاضر اين موضوع پيشگيري شود./مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار