عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس گفت: رزمايش ولايت 90، حامل اين پيام است كه آزموده را آزمودن خطاست و اگر غربيها پاي خود را از گليمشان دراز كنند ايران دست و پاي آنها را قطع خواهد كرد.

محمد كرمي‌راد نماينده مردم كرمانشاه در خانه ملت در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به تهديدها و تحريمهاي اخير و همچنين طرح گزينه نظامي در خصوص جمهوري اسلامي ايران از سوي آمريكا، رزمايش ولايت 90 براي اين كشور و متحدانش حامل اين پيام است كه  در صورتيكه  پاي خود را از گليمشان دراز كنند جمهوري اسلامي ايران دست و پاي آنها را قطع خواهد كرد.


وي با اشاره به بازتاب گسترده رزمايش ولايت 90 در سطح منطقه و جهان افزود: اين رزمايش نشان مي‌دهد كه ايران كشوري بزرگ، قدرتمند، آزاد و مقتدر  است كه به تهديدهاي پوشالي و و رجزخوانيهاي بي‌اساس دنياي غرب كمترين توجهي نداشته و برگزاري اين رزمايش در آبهاي آزاد نشان مي‌دهد كه ايران به آبهاي خليج فارس محدود نبوده و در آبهاي آزاد بين‌المللي نيز حضوري فعال دارد.


عضو كميسيون امنيت ملي بيان داشت: اين اقتدار جمهوري اسلامي ايران پاسخي كوبنده و عملي در مقابل كشورهايي است كه از درون، دچار اضمحلال شده  نمونه بارز آن خود امريكاست كه جنبش وال استريت در اين كشور حكومت مركزي را با مشكل جدي مواجه كرده است./س2
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار