پسر خاله عادل فردوسی پور خواننده زیرزمینی شد

سیاوش قاسمی که در سریال ۲ ۵ ۳ به کارگردانی حسین سهیلی زاده در نقش پسرخاله عادل فردوسی پور ظاهر شده بود، به تازگی در فیلم سینمایی «تنها صداست که می ماند» در نقش یک خواننده زیرزمینی به نام «بولنگ» ظاهر شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، بولنگ یکی از شخصیت های فیلم سینمایی صداست که می ماند است؛ که به شکل زیرزمینی و غیرمجاز در استودیویی در اعماق زمین جایی نزدیک به نفت! با صدای مسخره اش، آهنگ های رپ می خواند.
فیلم سینمایی صداست که می ماند به نویسندگی و کارگردانی سعید چاری و تهیه کنندگی هادی مشکات درحالی آخرین مراحل فنی خود را سپری می کند که در بخش هایی از فیلم به معضل استودیوهای زیرزمینی و غیرمجاز پرداخته شده است. این فیلم با نگاهی طنز بعضی از اتفاقات و مسائل مربوط به این استودیوهای غیرمجاز را به تصویر می کشد.
امیر رفراندوم(با بازی رضا رویگری) یک استودیو زیرزمینی به شدت مسخره دارد که قصد دارد تا بولنگ(با بازی سیاوش قاسمی) را تبدیل به یک خواننده معروف جهانی کند و در این راه مسائل و اتفاقات عجیب و خنده داری برای او می افتد.
این فیلم با زبانی طنز و گاها گزنده برخی از سوءاستفاده هایی که صاحبان استودیوهای زیرزمینی از جوانان این مرز و بوم می کنند را به تصویر می کشد. فیلم صداست که می ماند با قالبی رئال انمیشین برای اولین بار در سینمای ایران برای شرکت در جشنواره فجر آماده می شود.
رضا رویگری، میرطاهر مظلومی، تورج نصر، امیر زریوند، مختار سائقی، مجید شهریاری، فریده دریامج، عباس محبوب، آرش میراحمدی، سیاوش قاسمی، اردشیر کاظمی، محمد آزادی، اسدا... یکتا، امیدعلی مردانی، سیدجلال طباطبایی، سیدرضا موسوی؛ با حضور جلال پیشوائیان و با معرفی فرشید شفیعی و ثنا صادقی به همراه هنرمند خردسال آوا رویگری بازیگران اصلی این فیلم هستند.
سایر عوامل اصلی فیلم عبارتند از: مجری طرح و سرمایه گذار: محمد آزادی مهربانی، مدیر فیلمبرداری: امید رخ افروز، صدابردار: احمد کلانتری، طراح گریم: جنان صدفی، مدیر تولید: مجتبی عربی، طراح صحنه و لباس: فرحناز نادری، تدوین: سعید چاری، برنامه ریز و جانشین تولید: سیدکاظم شیوایی، دستیاران کارگردان: سیدرضا موسوی، مهدی قنبری، منشی صحنه: مونا علامه امیری، عکاس: شعیب مشکات، دستیاران فیلمبرداری : مهدی قوامی ،مجتبی صالح زاده ،احمد صادقیان ، آروین ربانی ، فیلمبردار پشت صحنه: امین سروری، اجرای گریم: شهراد زندیه، دستیاران صحنه و لباس: رضا حاجی زادگان، پائیزه اسحق پور. تدارکات : احسان لواسانی حسین رودکی/ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار