برخورد دو دستگاه خودرو سواری پژو 405 حامل سوخت قاچاق روز گذشته در شهر زاهدان رخ داد، یك كشته و دو مجروح برجای گذاشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبر نگاران ،فرمانده پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان با اعلام این خبر گفت: بر اثر این سانحه رانندگی كه در كمربندی شهید كلانتری زاهدان رخ داد، راننده یكی از خودروها كشته و دو سرنشین خودرو دیگر نیز به شدت مصدوم كه برای مداوا به بیمارستان منتقل شدند.
سرهنگ 'عبدالرضا صالحی' اظهار داشت: كارشناسان پلیس راه با حضور در صحنه علت این سانحه رانندگی را سبقت غیر مجاز و رعایت نكردن فاصله عرضی توسط یكی از خودروها اعلام كردند. به گفته وی قاچاق سوخت از جمله علل اصلی سوانح رانندگی در جاده های سیستان و بلوچستان است زیرا رانندگان به دلیل ترس از ماموران با تخطی از قوانین و سرعت بالا تردد می كنند. سیستان و بلوچستان به لحاظ گستردگی راههای ارتباطی دارای دو قرارگاه فرماندهی پلیس راه در شمال و جنوب این استان به مركزیت شهرهای زاهدان و ایرانشهر است.
محورهای سراوان - خاش، زاهدان - خاش، زاهدان - میرجاوه، زاهدان - زابل و زابل - نهبندان در حوزه استحفاظی پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان قرار دارد.
همچنین محورهای خاش - ایرانشهر، ایرانشهر - بم، ایرانشهر - سرباز - چابهار ، ایرانشهر - دلگان و ایرانشهر - نیكشهر زیر مجموعه حوزه قرارگاه پلیس راه جنوب استان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.