گرگان/

انجام بیش از یك هزار ماموریت در كمیته بهداشت و درمان ستاد تسهیلات گلستان

مسئول كمیته بهداشت و درمان ستاد دائمی تسهیلات سفر گلستان گفت: از ابتدای طرح نوروزی تا کنون یك هزار و 280 ماموریت انجام داده است.

به گزارش

گروه استان های

باشگاه خبرنگاران ،عبداله عباسی افزود: تا کنون تعداد ماموریت های تصادفی 350 مورد بوده كه 293 مورد اعزام به بیمارستان و 36 مورد درمان سرپایی انجام گرفته است.

به گفته وی در شاخه درمان و بیمارستانی 42 هزار و 500 بیمار در اورژانس پذیرش شده اند كه پنج هزار و 488 نفر آنان بستری شده اند.

عباسی ادامه داد: تا این تاریخ از 30 هزار و 725 مكان عمومی بازدید به عمل آمده كه منجر به كشف و انهدام 19 هزار و 126 كیلوگرم مواد غذایی فاسد شده است وهمچنین در این ایام 26 مورد آزمایش و 14 مورد بازدید از مراكز تهیه و توزیع مواد غذایی، 751 مورد برخورد با دستفروشان مواد غذایی، 23 مورد تحویل دارو و 14 مورد بازدید از داروخانه ها نیز انجام شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشكی گلستان افزود: هیچ یك از مراكز اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی و مراكز پذیرایی بین راهی استان گلستان در روز هفتم فروردین 91 اخطار كتبی دریافت نكرده اندواز مراكز اقامتی استان در روز هفتم فروردین 91، هشت مورد بازدید نظارتی به عمل آمده كه یك مورد تذكر نیز به آنان داده شده است.

وی ادامه داد: از دفاتر خدمات مسافرتی استان 9 مورد و مراكز اقامتی موقت نیز 12 مورد بازدید نظارتی به عمل آمده است كه یك دفتر خدمات مسافرتی تذكر دریافت كرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.