حمايت آمريکا از فرقه ضاله بهائيت بسيار شبيه به مدل حمايتي آنها از رژيم صهيونيستي است و قطعنامه‌ها و بيانيه‌هايي که در حمايت از اين دو گروه صادر مي‌شود، گواهي بر اين مطلب است.

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران ، در تازه ترين خبر از حمايت هاي آشکار و نهان آمريکا از فرقه ضاله بهائيت، روز گذشته سناي آمريکا با تصويب قطعنامه اي شفاهي، به حمايت از اين فرقه ضاله و منحرف پرداخت. تصويب چنين قطعنامه تداعي کننده قطعنامه‌هاي بيشماري است که در حمايت از رژيم اشغالگر قدس در کنگره و سناي آمريکا تصويب شده و همين شباهت است که بسي قابل تأمل است.

ريشه اين حمايت را مي توان در اين نکته يافت که خواستگاه بهائيان سرزمين‌هاي اشغالي و حامي اصلي آنها اسرائيل است؛ البته مراکز بزرگ اين فرقه در آلمان، انگليس، نيويورک، کانادا و استراليا كه پيوند عميقي با کانون هاي ثروت و قدرت به ويژه "صهيونيسم جهاني" دارند سبب شده تا فعاليت هاي اين فرقه ضاله در موازات اهداف صهيونيست ها عليه اسلام و به ويژه جمهوري اسلامي ايران باشد.

در خصوص يکي از دلايل حمايت از بهائيت، بايد به اين نکته پرداخت که غرب تحت رهبري آمريکايي ها و صهيونيستها، قصد دارد از اين فرقه، بعنوان مركز ثقلي ضد اسلامي، سياسي و بويژه جاسوسي بهره ببرد.

صهيونيسم و بهائيت پيوندي ذاتي عليه اسلام دارند؛ پيوندي که در راستاي آن بهايي ها در مسير اهداف ايدئولوژيک صهيونيستها گام بر مي دارند تا در شرايط موجود بر موج اسلام خواهي که در منطقه به راه افتاده است، تأثير بگذارند.

برنامه اي که اکنون در حمايت از فرقه ضاله بهائيت در حال اجرا است، همان است که سالها در حمايت از گروهک تروريستي منافقين به سرکردگي رجوي در حال اجرا بوده است و اينجاست که بايد "منافقين-بهائيت-صهيونيسم" را مثلث "شرارت، جاسوسي، خرابکاري و تروريستي" در راستاي اهداف ضد اسلامي غرب بويژه آمريکا و اسرائيل دانست./ا
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار