مشهد/

بارورسازی توانمندی‌های مؤسسات علمی کاشمر ضروری است

سرپرست فرمانداری کاشمر بر بارورسازی توانمندی‌های مؤسسات علمی این شهرستان تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌رضوی، مهدی محمودی اظهار کرد: کاشمر دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالایی در زمینه کشاورزی است و یکی از قطب‌های مهم کشاورزی در منطقه شد.

 

وی ادامه داد: باید با ایجاد رشته‌های دانشگاهی مرتبط با استفاده از این ظرفیت‌های علمی در راستای رفع مشکلات کشاورزان و توسعه کشاورزی در منطقه تلاش کنیم.

 

سرپرست فرمانداری کاشمر گفت: جهاد دانشگاهی این شهرستان از توانمندی بالایی برای به ثمر نشاندن ویژگی‌های علمی در جامعه برخوردار است و باید با تعامل بیشتر با دستگاه‌های اجرایی مرتبط در زمینه‌های انجام طرح‌های تحقیقاتی و زیربنایی در شهرستان از ظرفیت‌های جهاد دانشگاهی استفاده شود.

 

محمودی افزود: علم و دانش زمانی اثربخش خواهد بود که توأم با مذهب باشد.

 

وی افزود: همت و اتکای جوانان و دانشمندان ایرانی به خداوند متعال و ائمه اطهار منجر به دست‌یابی به پیشرفت‌های علمی در جهان شده است.

 

محمودی اظهار کرد: دشمن با دیدن موفقیت‌های دانشمندان و نخبگان ایرانی با طراحی جنگ هوشمند بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی دست به ترور دانشمندان و جوانان نخبه بزند.

 

سرپرست فرمانداری کاشمر افزود: ایران اسلامی امروز رو به پیشرفت است و باید تلاش شود تا مناطقی که بستر علمی برای آنها فراهم است، جایگاه آنها حفظ و ارتقاء یابد/س

 

 


 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.