مهماندوست:

از تكواندو متنفرم حواله پاداشم معدوم شده بود المثني گرفتم

سرمربي سابق تيم ملي تكواندو گفت: با اتفاقات اخير و رفتاري كه فدراسيون تكواندو با من داشت از تكواندو بيزار شده ام.

رضا مهماندوست در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: با وجود تصميماتي كه در چند ماه اخير برايم گرفته شد و اجحافي كه در حقم صورت گرفت از تكواندو متنفر شده ام و فعلا تا زماني كه مسئولان فدراسيون فعلي حضور دارند به تكواندو باز نمي‌گردم.

*مشاور فني نيستم

وي گفت: انتخابم به عنوان مشاور فني تيم ملي تكواندو شايعه است و اينكه گفته مي‌شود فدراسيون براي دلجويي از من يك خودرو به عنوان پاداش اهدا كرده نيز درست نيست تا زماني كه مسئولان فعلي فدراسيون در سمت هايشان حضور دارند هرگز پستي را قبول نمي‌كنم، رها كردن سرمربيگري تيم ملي و قبول مشاور فني براي اين تيم تصميم عاقلانه اي نيست و همه اين صحبت ها را تكذيب مي‌كنم.

مهماندوست خاطرنشان كرد: سرانجام با دوندگي هاي بسيار از طريق نوري مسئول دفتر عباسي وزير ورزش و جوانان و حسن رنگرز در گروه مشاوران جوان وزارت خانه توانستم حواله پاداشم را دريافت كنم.

وي افزود: به نظر مي‌رسد حواله پاداشم توسط برخي ها پاره و معدوم شده بود بنابراين المثني اين حواله برايم صادر شد نمي دانم چه خيانتي به تكواندو ايران كرده ام كه مستحق چنين برخوردهايي شدم.

*در زمان سرمربيگري ام اين همه مصدوم نبود

مهماندوست گفت: هميشه انتقادهايي در مورد فشار تمرينات تيم ملي و سنگيني اين تمرينات در زمان سرمربيگري ام در اين تيم وجود داشت اما هم اكنون تنها با تغييرات سه ماهه در تيم ملي تعداد مصدومان حاضر در اردوها افزايش يافته است.

وي افزود: نتيجه تيم ملي در مسابقات آزمايشي المپيك لندن خوب نبود، يوسف كرمي طي چهار سال اخير باختي نداشت اما وي در اين رقابت ها مغلوب تكواندو كاري از انگليس شد و در حاليكه مي‌گفتند.

وي در دور بعدي مقابل حريف كرواش پيروز شده بايد بگويم اين حريف مقابل كرمي بازي نكرده است.

وي گفت: در مسابقات آزمايشي المپيك هيچ يك از كشورها با نفرات اصلي خود شركت نمي‌كنند اما تيم ملي ما با تكواندو كاران المپيكي خود حضور يافت كه به نظر من درست نيست./ق
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار