امروز چهارشنبه 14 دي ماه پنج كارگاه جاده اي آغاز به كار كردند.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران از مركز مديريت راه هاي كشور تعداد كارگاه هاي مشغول به كار در جاده هاي كشور 48 مورد است كه امروز 5 كارگاه جاده اي آغاز به كار كردند.

براساس اين گزارش؛ كنار گذر شمالي مشهد در استان خراسان رضوي به علت ادامه اجراي عمليات احداث پايه پل غير همسطح محدوده پمپ بنزين و تقاطع راه روستايي بازمرگان از امروز تا اول بهمن ماه تردد وسايل در محدوده مورد نظر از طريق كنار گذر احداثي انجام مي شود.

لازم به ذكر است؛ محور مينودشت-گنبد در استان گلستان به علت ادامه اجراي عمليات لكه گيري هندسي از ابتدا تا كيلومتر 5 (تقاطع ايگدر) از امروز به مدت 2 ماه تردد وسايل نقليه بين ساعات 8 الي 16 به غير از روزهاي تعطيل با محدوديت و رعايت جوانب احتياط انجام مي شود.

براين اساس محور مينودشت-آزاد شهر در استان گلستان به علت ادامه اجراي عمليات لكه گيري هندسي در محدوده روستاي قره چشمه هم از امروز به مدت 2 ماه تردد وسايل نقليه بين ساعات 8 الي 16 به غير از روزهاي تعطيل با محوريت و رعايت جوانب احتياط انجام مي شود.

همچنين محور مينودشت-تنگراه در استان گلستان هم به علت ادامه اجراي عمليات لكه گيري هندسي در محدوده بش اويلي به مدت 2 ماه تردد وسايل نقليه بين ساعات 8 الي 16 به غير از روزهاي تعطيل با محدوديت و رعايت جوانب احتياط انجام مي شود و همچنين محور آستانه-كياشهر در استان گيلان به علت اجراي عمليات احداث آبروي 2 متري در كيلومتر 6 محدوده روستاي تامچال 25 بهمن ماه تردد وسايل نقليه در محل مورد نظر از طريق راه انحرافي انجام مي شود./ق2
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار