ارومیه/

بزرگداشت یاد و نام شهداء ،بزرگداشت مسیر الهی این بزرگان

استاندار آذربایجان غربی با تجلیل از یاد و نام شهید امیر سپهبد علی صیاد شیرازی گفت: بزرگداشت یاد و نام شهداء، بزرگداشت مسیر الهی این بزرگان است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه ، وحید جلال زاده در آیین بزرگداشت سیزدهمین سالگرد شهادت امیر صیاد شیرازی كه در مسجد امام علی (ع) لشكر 64 ارومیه برگزار شد افزود: صیاد شیرازی شهید بزرگواری است كه تمام عمر خود را برای اعتلای پرچم پرافتخار نظام صرف كرد.

وی اضافه كرد: آن شهید بزرگوار همانگونه كه در وصیتنامه خود ذكر كرده است، آنقدر در مسیر آرمان های امام (ره) و انقلاب ایستاد تا به شهادت رسید.

جلال زاده با عنوان اینكه شهداء در وصیتنامه های خود به سه موضوع مهم تاكید كرده اند اظهار كرد: دین اسلام اولین اصلی است كه تمام شهدای ما چه در بیان و چه در نوشتار خود دلیل تقدیم جان خود اعلام كرده اند و این پیام شهداء برای ماست كه ما هم باید در مسیر اسلام حركت كنیم .

وی اضافه كرد: اصل دوم وصیت شهداء انقلاب اسلامی است ، انقلاب برآمده از متن مردم ایران حادثه ای است كه تكرار شدنی نیست.

وی گفت: به گواهی تاریخ هیچ ملتی به اندازه ملت ایران پشت اسلام نایستاده و از همه مهمتر استمرار ایستادگی است كه مردم ایران به معنای كامل به آن عمل كرد.

استاندار آذربایجان غربی ولایت را هدف سوم شهداء دانست و اظهار داشت: آیا می شود شهید صیاد شیرازی امام (ره) را نشناسد و بعد در وصیتنامه خود اعلام كند كه حاضر است به خاطر امام (ره) حاضرم تا مرحله شهادت بجنگم.

جلال زاده افزود: امام (ره) یك شخص نبود ، امروز راه امام در رهبری ظهور و بروز دارد ، انقلاب و اسلام بدون رهبری قابل تصور نیست كسی نمتواند ادعای اسلام و انقلاب داشته باشد ولی رهبری را قبول نداشته باشد.

در این آیین كه نماینده ولی فقیه و امام جمعه ارومیه، نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری ، پرسنل و فرماندهان نظامی و انتظامی آذربایجان غربی حضور داشتند از امیر سپهبد علی صیاد شیرازی تجلیل به عمل آمد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.