فرماندار شاهین‌دژ گفت: امسال برای آمادگی مطلوب برای استقبال از مهمانان نوروزی، تسهیلات نوروزی شهرستان به مسافران نوروزی افزایش یافت.

بهروز بهروز در گفت‌وگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: در ایام نوروز امسال 5 کاروان راهیان نور از شاهین‌دژ به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

وی با بیان اینکه 420 نفر از این شهرستان به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند، افزود: در این کاروان 150 نفر از بسیجیان به صورت انفرادی از پایگاه های بسیج محلات حضور دارند و به مدت پنج روز از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در استان خوزستان دیدن کردند.‌

وی در ادامه تصریح کرد: در ایام پایانی سال، شهرداری شاهین‌دژ اقدامات ویژه ای را به منظور زیباسازی و تغییر فضای شهر و همچنین ایجاد زمینه مطلوب در راستای تامین رفاه حال مسافران نوروزی در این شهر انجام دادند‌.

فرماندار شاهین‌دژ ادامه داد: به منظور افزایش کیفی خدمات مسئولان این نهاد شهری نسبت به بررسی و حل و فصل نواقص مربوطه پارک‌ها و بوستان‌ها جایگاه‌‌های اسکان، وسایل بازی، تجهیزات و تاسیسات مربوطه و مبلمان‌ها و سرویس‌های بهداشتی و آب نماها اقدام کردند تا نوروز امسال را با آمادگی مطلوب‌تر و بیشتر به استقبال گردشگران این شهر انجام شود.

بهروز ادامه داد: به منظور اعمال کنترل و نظارت بر عرضه مطلوب فرآورده‌های نفتی در ایام تعطیلات نوروزی و نظارت بر ارائه تسهیلات مطلوب و مناسب به مسافران نوروزی، طرح کنترل و نظارت بر مجاری عرضه شهرستان‌ با حضور مسئولان واحدهای کنترل و نظارت، حراست و تامین و توزیع  منطقه برگزار شد.

وی در ادامه گفت: در این طرح ‌با مراجعه به تمام جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی ‌زیر پوشش جنوب استان ضمن بازدید از موجودی مخازن آزمایش‌های کنترل کیفی هم از فرآورده‌های مورد عرضه به عمل آمد و نیز برای خدمات‌دهی مطلوب به مردم، مسافران نوروزی توصیه‌های لازم ارائه شد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.