شهرکرد/

انعقاد قرارداد اعطای تسهیلات بانك توسعه تعاون و شهركهای صنعتی چهارمحال وبختیاری

قرارداد بانك توسعه تعاون و شركت شهرك های صنعتی چهارمحال و بختیاری به منظور اعطای تسهیلات اعتباری به صنایع و بنگاه های اقتصادی كوچك این استان، امروزمنعقد شد.

 به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران   شهرکرد:

مدیرعامل شركت شهركهای صنعتی چهارمحال وبختیاری گفت:دراین تفاهم نامه مقرر شد بانك توسعه تعاون در چارچوب ضوابط بانكی موجود، تا سه برابر وجوه واریز شده توسط شركت شهرك های صنعتی را از محل منابع داخلی خود تامین و به صورت تسهیلات در اختیار متقاضیان معرفی شده از سوی شركت قرار دهد.

رضا گنجی با بیان اینكه اولویت پرداخت تسهیلات با تعاونی های تولیدی است، گفت: تعاونی ها، شخصیت های حقیقی و حقوقی می توانند از تسهیلات بانكی ذكر شده در این قرارداد استفاده كنند.

وی با اشاره به اینكه سهم آورده متقاضیان دریافت تسهیلات باید حداقل 30 درصد كل سرمایه گذاری طرح باشد افزود: نرخ سود تسهیلات اعطایی از محل منابع داخلی بانك و متناسب با نوع قرارداد و بخش اقتصادی مربوط و نیز مقررات بسته ی سیاستی و نظارتی بانك مركزی تعیین می شود.

گنجی تاكید كرد: متقاضیان برای استفاده از تسهیلات بانك توسعه تعاون می توانند درخواست خود را به شركت شهرك های صنعتی چهارمحال و بختیاری ارایه دهند..

وی با تاكید بر لزوم تامین نقدینگی بخش صنعت، ادامه داد: این تفاهم نامه در راستای جبران كاستی های صنایع كوچك این استان به ویژه كمبود نقدینگی موثر است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.