انبارلويي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

تاكيد ايران در مذاكره با 1+5 بايد بر مواضع قبلي باشد

مسئول سياسي حزب موتلفه اسلامي گفت: جمهوري اسلامي ايران بايستي در دور جديد مذاكرات برمواضع قبلي خود تأكيد داشته باشد و اگر گروه 1+5 حرف جديدي را مطرح كرد در اين باره موضع گرفته و نسبت به ادامه مذاكره اجتناب ورزد.

كاظم انبارلويي مسئول سياسي حزب موتلفه اسلامي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران درباره از سرگيري مذاكرات جمهوري اسلامي ايران و گروه 1+5 گفت: جمهوري اسلامي ايران بايستي طبق روال گذشته با توجه به پيشرفت هاي هسته اي كه داشته است مواضع قاطعي را در برابر گروه 1+5 اتخاذ نمايد.
وي افزود: با توجه به اينكه ايران بر استفاده صلح آميز از صنعت هسته اي تأكيد دارد از اين رو انتظار مي رود كشورهاي عضو گروه 1+5 با رعايت اين موضوع در گفتگوها وارد عمل شوند.
انبارلويي با اشاره به اينكه جمهوري اسلامي ايران براي اعتماد سازي راه گفتگو را بازگذاشته است اذعان داشت: گروه 1+5 از ابتداي سرگيري مذاكرات سير و سلوك خاصي را درنظرگرفته است اما با توجه به اينكه مواضع كشورمان روشن است انتظار مي رود در اين مذاكرات به صورت مستقل و صادقانه وارد عمل شوند.
مسئول سياسي حزب موتلفه اسلامي تصريح كرد: ايران بايستي در دور جديد مذاكرات برمواضع قبلي خود تأكيد داشته باشد و اگر گروه 1+5 حرف جديدي را مطرح كرد در اين باره موضع گرفته و نسبت به ادامه مذاكره اجتناب ورزد./ج


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار