رودهن/ در مسابقات رباتیك ایران اپن 2012؛

تیم DML دانشگاه آزاد دماوند در لیگ ربات امدادگر رتبه نخست را كسب كرد

در مسابقات رباتیك ایران اپن 2012 ، تیم 'D M L' دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند در لیگ 'ربات امدادگر' رتبه نخست را در میان 14 كشور جهان (400 تیم ایرانی و 55) تیم خارجی به خود اختصاص داد.

فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند با تقارن روز فناوری هسته ای، در مسابقات نهایی در گرایش جابجایی اجسام ربات امدادگر رتبه نخست را كسب كردند.

صفری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت: برای نخستین بار است كه طراحی، ساخت و اجرای ربات امدادگر به عهده فرهیختگان دانشگاه آزاد واحد دماوند بوده است و در این راستا پژوهشگران صنایع دفاع با دعوت از نخبگان این دانشگاه خواستار همكاری با آنان شده اند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند با بیان مطلب فوق همچنین از حضور فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند در تابستان سال 91 در مكزیك برای شركت در مسابقات جهانی رباتیك خبر داد.

'محمود صفری' با بیان اینكه تیم رباتیك D M L دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند به مقام قهرمانی لیگ ربات امدادگر واقعی در كلاس جابجایی اجسام مسابقات رباتیك ایران اپن 2012 دست یافت، خاطر نشان كرد: این تیم در لیگ امدادگر واقعی ربات مذكور نیز به عنوان پدیده مسابقات معرفی شد.

وی با تاكید بر اینكه این ربات در كمتر از دو ماه با تلاش شبانه روزی اعضاء تیم ساخته شد، تصریح كرد: استعداد بی نظیر جوانان این دیار اسلامی برای جهانیان خصوصا بیگانگان غیرقابل باور است، ولی شكوفایی ایران با وجود رهبری با درایت، مسوولان دلسوز و متعهد و جوانانی مستعد نزدیك و دست یافتنی است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند، كسب رتبه نخست جوانان و دانشجویان و فرهیختگان بی ادعای این سرزمین را در سالروز فناوری هسته ای و سالروز قطع رابطه با آمریكا، حراست از دستاوردهای انقلاب و ادامه راه شهدا و دلیرمردان این سرزمین دانست.

صفری با بیان اینكه در این دوره از مسابقات، تیم رباتیك دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند توانست در قسمت جابجایی اجسام یا mani pulation با اقتدار كامل به مقام نخست دست یابد و اقتدار ایران را به جهانیان نشان دهد، گفت: تیم D M L واحد دماوند در دو لیگ مین یاب دستی و امدادگر واقعی نیز در مجموع تیمی در رتبه چهارم قرار گرفت.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند با قدردانی از تیم رباتیك این دانشگاه خاطر نشان كرد: 'بابك علی عسكری' به عنوان سرپرست و مربی و 'امیرحسین حاجی امینی'، 'آرش خواجه پور'،'مجتبی مهدی پور '، 'علی شیرازی'، 'محمد علی اسفنجی' ، 'درو بقوزیان' و 'ایمان اسفندیار' اعضاء این تیم و افتخار آفرینان كشور اسلامی ایران هستند./س


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.