فرماندار درمیان از بهسازي و مرمت 12 ابنیه فنی در محورهای شهرستان با اعتبار 60 میلیون تومان تا پایان سال جاری خبرداد.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگارن، رجبعلی براتی فرماندار شهرستان درميان در نشست ستاد مدیریت بحران درمیان از مدارس به عنوان بازوی کمکی ستاد بحران در اسکان اضطراری مردم یاد کرد و اظهار داشت: باید در احداث فضاها و سالن‌ها پیش‌بینی اسکان اضطراری مردم در مواقع بحران در نظر گرفته شود.

وی تصریح کرد: محل اسکان اضطراری مردم شهرستان در مواقع بحران کافی نیست و باید فضاهای موجود بهینه‌سازی شده و برای اسکان اضطراری آماده شوند.

براتي بر نقش منابع طبیعی در پیشگیری از فرسایش خاک، جاری شدن سیل و افزایش سفره‌های آبی شهرستان تأکید کرد و ادامه داد: اقدامات انجام شده توسط اعضای ستاد حوادث شهرستان عالی و لازم است ولی کافی نیست و نیازمند همت بیشتراعضا است.

فرماندار درمیان از اختصاص 210 میلیون تومان برای مهار روان‌آب‌های شهر اسدیه در سال جاری خبر داد.

فرماندار درمیان بر نظارت دستگاه‌های ذیربط در افزایش کیفیت و ارتقای امنیت ساخت و سازهای شهرستان تأکید کرد و ابراز داشت: در سال جاری 410 مسکن روستایی با اعتبار 4 میلیارد و 100 میلیون تومان مقاوم‌سازی شده است.

براتی گفت: در سال جاری شهرداری بیش از 440 میلیون تومان برای احداث و تجهیز سالن حوادث و برطرف کردن نیاز شهر اسدیه به خودروهای امداد ونجات و آتش‌نشانی هزینه کرده است./ر

وی خواستار فعال شدن کارگروه‌های ستاد مدیریتی بحران شهرستان و برگزاری مانور از سوی اعضای ستاد مدیریت بحران برای حفظ آمادگی و افزایش قدرت تصمیم‌گیری در مقابله با سوانح وحوادث طبیعی شد./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.