فعاليت 7344 تعاوني بانوان در سراسر كشور

مدير كل تعاون كار و رفاه اجتماعي استان البرز گفت: مبلغ 730 ميليارد ريال تسهيلات بانكي به منظور توسعه طرح هاي كشاورزي در استان البرز اختصاص يافته است.

كاوه حدادپور در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران افزود: مبلغ 730 ميليارد ريال تسهيلات بانكي براي توسعه طرح هاي كشاورزي در استان البرز اختصاص يافته است كه اين تسهيلات با شرايط بسيار مناسب به طرح هاي مصوب پرداخته خواهد شد.
وي در ادامه با اشاره به اينكه سال 91 سال شكوفايي اشتغالزايي عرصه كشاورزي در حوطه اشتغال استان خواهد بود تصريح كرد: با توجه به اينكه اجراي طرح توسعه بخش كشاورزي به اشتغال و توليد در اين بخش كمك مي كند اداره كل تعاوني كار و رفاه اجتماعي استان وظيفه شناسايي افراد بيكار داراي شرايط خاص را براي در اختيار گرفتن اراضي كشاورزي را به عهده دارد.
در ادامه اركاني مدير كل روابط عمومي وزارت تعاون كار و رفاه اجتماعي به فعاليت 7 هزار و 344 شركت تعاوني بانوان در سراسر كشور اشاره و اظهار داشت: هم اكنون 7 هزار و 344 شركت تعاوني بانوان با عضويت بيش از 100 هزار نفر از بانوان و اشتغال 76 هزار نفر در سراسر كشور فعال هستند.
وي افزود: براساس گزارشات دريافتي از سامانه جامع آماري ثبتي وزارت تعاوني كار و رفاه اجتماعي تعداد 14 هزار و 230 شركت تعاوني فعال، غير فعال و در دست اجراي بانوان تعاوني هايي كه 70 درصد اعضاي آن را بانوان تشكيل مي دهند كه با عضويت بيش از 179 هزار نفر از بانوان و اشتغالزايي 149 هزار نفر در كشور به ثبت رسيده است.
در پايان نيز صادقي فر مدير آموزش موسسه كار و تامين اجتماعي به تازه ترين انتشارات موسسه كار در زمينه ياد گيري اشاره و اظهار كرد: كتاب يادگيري فعال مجموعه سه جلدي تكنيك هاي نوين آموزشي در هزاره سوم از تازه ترين انتشارات اين موسسه است.
وي افزود: كتاب يادگيري فعال به عنوان راهنماي جامع پويا سازي كارگاه هاي آموزشي بزرگسالان زمينه دستيابي به يك آموزش فراگير محور را فراهم مي كند.
صادقي فر تاكيد كرد: در اين كتاب ابتدا مفهوم يادگيري و تفاوت هاي يادگيري فعال و غير فعال تدوين شده و سپس مولف فلسفه دو راهبرد آموزشي معلم محور و فراگير محور را به تفصيل مورد ارزيابي و تحليل قرار داده است./ل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.