عضو جنبش عدالت خواه دانشجويي گفت: ‌پس از چندين سال يک آقازاده محاکمه و محکوم شد و اين اقدام گامي مثبت براي برقراري عدالت است.

محمدصالح مفتاح، عضو جنبش عدالت خواه دانشجويي؛ در گفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران؛حکم قضايي فائزه هاشمي را گامي مثبت دانست و اظهار داشت:‌ دستگاه قضايي با صدور حكم عليه فائزه هاشمي رفسنجاني از روحيه محافظه کاري که دچار آن شد، فاصله گرفته است واين بارقه اميدي براي ملت ايران است.

عضو جنبش عدالت خواه با بيان اينکه مردم سالها منتظر برخورد قضايي با امثال فائزه هاشمي بودند، گفت: با توجه به اينکه فائزه هاشمي به طور علني قوانين را زير پا گذاشته و در فضاهاي عمومي جرائمي را اعم از توهين و نشر اکاذيب، تشويش اذهان عمومي تا تبليغ عليه نظام مرتکب شده ، حکم دستگاه قضايي آغاز خوبي براي اينگونه جريانات در کشور است.

اين کارشناس ارشد حقوق دانشگاه امام صادق (ع) حکم قضايي فائزه هاشمي را به فال نيک گرفت و بيان داشت:‌پس از چندين سال يک آقازاده محاکمه و محکوم شد و اين گامي مثبت براي برقراري عدالت است.

وي با تاکيد بر اينکه بسنده کردن به حکم فائزه هاشمي خطا است گفت: افراد ديگري هم در اين کشور هستند که به دليل وابستگي به جريانات سياسي و افراد شاخص و موجه جرائمي را مرتکب شده اند اما از برخورد قضايي مصون مانده اند.

مفتاح افزود: متاسفانه پديده آقازادگي در آينده منجر به بي اعتمادي به نظام قضايي کشور خواهد شد.

عضو جنبش عدالت خواه با اشاره به تيتر روزنامه اي با عنوان "هيچ آقازاده اي در کشور اعدام نشده است" خاطر نشان كرد: اين پيام به روشني نشان مي دهد که در مقابله با آفتابه دزدها و متخلفان خرده‌ پا و افراد منتسب به افراد و جريانهاي منحرف سياسي برخورد شديدي صورت نمي گيرد./خ2


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار