فرماندار شهرستان بابلسر گفت: برای نخستین بار در مازندران، 25 فرایند انتخابات در حوزه بابلسر و فریدون کنار كاملا الكترونيكي انجام می‌شود.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومي استانداري مازندران محمدرضا نادری ، فرماندار اين شهرستان گفت: مردم در این دوره از انتخابات کسانی را برمي گزينند که كاملا پیرو ولایت فقیه باشند.

وی با اشاره به اینکه سعي مي كنيم بهترين انتخابات را در شهرستان بابلسر داشته باشيم، تصریح کرد: بابلسر و فریدون کنار تنها حوزه‌ در استان است که تمام 25 فرایند انتخابات در آن كاملا الكترونيكي لحاظ می‌شود.

فرماندار بابلسر با اشاره به اينكه ده درصد انتخابات در كل كشور به صورت الكترونيكي انجام مي شود گفت: در مازندران حوزه انتخابيه بابلسر و فريدون كنار، با توجه به آماده بودن تمامي زير ساخت هاي مخابراتي در شهر و روستاهاي آن انتخاب شده است.

نادری خاطرنشان کرد: فضای انتخابات در شهرستان بابلسر پرنشاط است و انشاالله مردم عزيز نيز با شناخت كامل به کاندیداهای مورد علاقه خود رای خواهند داد.

فرماندار بابلسر با بيان اينكه دشمنان در پي جنگ نرم، مردم به خصوص جوانان ما را نشانه گرفته اند بيان داشت: وظیفه متوليان برگزاري انتخابات آماده کردن بستر برای مشاركت پرشور و نشاط است .

وي با اشاره به اينكه ما انتخابات بسیار زیادی را پشت سر گذاشته‌ایم و دولت سابقه اجرایی خوبی در این زمینه دارد گفت: نظام ما نظام مردم‌سالاری دینی است و با این تجربه می‌توان گفت که انتخابات در 12 اسفند با مشارکت حداکثری مردم‌، وحدت و انسجام ملی و همکاری با دستگاه‌ها به نحو شايسته اي انجام خواهد شد./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.