يك كارشناس مسائل سياست خارجي گفت: رزمايش دريايي ولايت 90 نشانگر اين امر است كه كشورهاي منطقه خليج فارس با توان دريايي بالقوه خود همچنان قادر به تامين امنيت اين منطقه بدون وابستگي به بيگانگان هستند.

حميد رحماني در گفتگو با خبرنگار حوزه سياست خارجي باشگاه خبرنگاران با اشاره به بازتاب گسترده رزمايش ولايت 90 در رسانه هاي غربي گفت: اين رزمايش حاوي پيام صلح و دوستي براي كشورهاي منطقه و نشانگر توانمندي و اقتدار جمهوري اسلامي ايران در برابر مستكبران است چرا كه نظام اسلامي با وحدت و استقرار ثبات در خليج فارس توانسته امنيت را بدون وابستگي به غرب براي منطقه به ارمغان آورد .

وي با اشاره به پيام رزمايش ولايت 90 به دولتمردان كشور هاي غربي تصريح كرد: جمهوري اسلامي ايران با برگزاري رزمايش ولايت 90 به بيگانگان ثابت كرد كه نيروي دريايي ايران با در اختيار داشتن جوانان غيور، دريادل و متعهد  و با در اختيار داشتن تجهيزات و امكانات مناسب ،آماده مقابله با هر گونه تهديدي هستند.

اين كارشناس مسائل سياست خارجي، رزمايش دريايي ولايت 90 را نشانگر اقتدار نيروهاي دريايي ايران دانست و خاطر نشان كرد: مانورهاي اجرا شده در اين رزمايش نشان دهنده سرعت و توانمندي نيروي دريايي جمهوري اسلامي ايران و استفاده از فناوري‌‌هاي نوين و ابزار به‌روز دفاع دريايي است./پ2
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار