هافبك تيم فوتبال پرسپوليس از حضور مصطفي دنيزلي در اين تيم اظهار رضايت مي‌كند و مي‌گويد اين اتفاق منجر به تحول در پرسپوليس مي‌شود.

محمد نوري در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: پرسپوليس در اين روزها حال و هواي جديد دارد و بازيكنان انگيزه بالايي براي ادامه فصل پيدا كرده اند، دنيزلي شور و شوق زيادي را در بين بازيكنان به وجود آورده و حتي هواداران را هم سر ذوق آورده است.

وي ادامه داد: در نيم فصل دوم پرسپوليس متفاوتي را خواهيد ديد، حضور دنيزلي در پرسپوليس شوك مثبتي به تيم وارده كرده است، بازيكنان به خود باوري لازم رسيده اند و مي خواهند همه چيز را جبران كنند.

نوري درباره اينكه پرسپوليس در نيم فصل اول زير بدترين فشارها بوده گفت: در نيم فصل اول شرايط خوبي نداشتيم، از اولين بازي زير فشار بوديم و استرس داشتيم به همين دليل بازيكنان نتوانستند حتي نيمي از توانايي هايشان را هم نشان دهند الان شرايط فرق كرده و ما به دنبال اين هستيم كه از بازي با ملوان شروع خوبي داشته باشيم؛ در واقع ليگ از نيم فصل دوم براي پرسپوليس شروع مي‌شود و به نظر من حتي نبايد از قهرمان شدن هم نااميد باشيم.

هافبك تيم فوتبال پرسپوليس درباره تأثير حضور دنيزلي در بازي پرسپوليس مقابل ملوان گفت: دنيزلي تيم را تازه تحويل گرفته اما انقدر مربي بزرگي است كه بتواندخيلي زود روي تيم تاثير بگذارد، فقط تاثير حضور او را در بازي فردا 15 دي خواهيم ديد./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار