پیکارهای هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور امشب 14 دی با برگزاری هفت دیدار به طور همزمان در استان های مختلف کشور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، در حساسترین و مهمترین دیدار این هفته تیم والیبال کاله آمل توانست با نتیجه سه بر یک از سد تیم والیبال سایپا که تا پایان هفته دوازدهم لیگ برتر بدون باخت در صدر جدول رده بندی یکه تازی می کرد عبور کند.

آملی ها در مجموعه ورزشی انقلاب استان البرز توانستند ست های دوم تا چهارم را به ترتیب با پوئن (25 بر 20)، (28 بر 26) و (25 بر 18) بر نارنجی پوشان غلبه کنند و تنها ست نخست را با امتیاز 25 بر 27 به حریف واگذار کردند.

در دیگر دیدار هفته سیزدهم که در سالن شش هزار نفری غدیر شهر ارومیه برگزار شد، تیم شهرداری ارومیه با نتیجه سه بر صفر بر تیم كرمان كه در رده چهاردهم جدول چهارده تیمی لیگ برتر قرار دارد، پیروزشد. در این بازی که سر داور آن مسعود قاری بود، تیم شهرداری ارومیه در ست های اول و دوم با نتایج مشابه 25 بر 19 و در ست سوم نیز با نتیجه 25 بر 20 تیم كرمان را شكست داد.

تیم والیبال باریچ اسانس در نخستین حضور حسین معدنی، سرمربی اسبق تیم ملی و سکاندار جدید کاشانی ها در مصاف با تیم پیشگامان کویر یزد به پیروزی با نتیجه سه بر 2 دست یافت.

تیم والیبال مناطق نفت خیز جنوب در ادامه مسابقات لیگ برتر باشگاه های ایران و از هفته سیزدهم مغلوب مهمان خود تیم گیتی پسند اصفهان شد. در این مسابقه كه در سالن شهرك نفت اهواز برگزار شد، تیم والیبال مناطق نفت خیز جنوب با نتیجه سه بر صفر و با پوئن های 21بر 25، 19 بر 25 و 20 بر 25 نتیجه دیدار را به تیم والیبال گیتی پسند اصفهان واگذاركرد./مح

درنخستین دربی پایتخت؛ نیز تیم والیبال نوین کشاورز با ترکیب جوان خود مقابل تیم والیبال پیکان مغلوب شد این دیدار که در خانه والیبال تهران برگزار شد با نتیجه سه بر صفر به نفع خودرو سازان به پایان رسید.

تیم والیبال شهرداری تبریز در دیگر بازی حساس و سنگین امشب مقابل تیم هاوش گنبد ودر حضور هزاران تماشاگر گنبدی 3 بر صفر نتیجه را به میزبان خود واگذار کرد.

در دیگر بازی پنج گیمه هفته سیزدهم مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاههای کش.ر تیم والیبال آلومینیوم المهدی بندرعباس در استان هرمزگان 3 بر 2 نتیجه را به تیم والیبال میزان خراسان واگذار کرد.
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار