روایت داستان "ابراهیم خلیل الله" برای بوسنیایی زبانان

پخش فیلم سینمایی "ابراهیم خلیل الله" از سیمای بوسنیایی و فیلم تلویزیونی "حفره" از سیمای آذری شبکه جهانی سحر از جمله برنامه هایی است که این شبکه برای يكشنبه این هفته مخاطبان خود در نظر گرفته است.

* روایت داستان حضرت ابراهیم برای مخاطبان بوسنیایی زبان
به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی سحر، فیلم سینمایی "ابراهیم خلیل الله" یکشنبه ساعت 12:20 به وقت تهران به مدت 111 دقیقه از سیمای بوسنیایی پخش می شود.
این فیلم به سرپرستی رحمان رستم پور به زبان بوسنیایی زیرنویس شده است. ترجمه آن را اصغر نیک سیرت و ویراستاری را سمیرا نظیر بر عهده داشته اند. مهدی سعادت احمدنیا نیز اپراتوری آن را انجام داده است.
فیلم سینمایی "ابراهیم خلیل الله" به نويسندگي و کارگرداني محمدرضا ورزی، محصول سال 84 شبکه دوم سیما است و داستان دوران رسالت حضرت ابراهيم (ع) تا آخرين مأموريت الهي آن حضرت، ساخت بناي كعبه را روايت مي کند.
از جمله بازيگران اين فيلم محمد صادقي (در نقش حضرت ابراهيم)، سيد حسام نواب صفوي (در نقش حضرت اسماعيل)، بهزاد فراهاني، چنگيز وثوقي، فخرالدين صديق شريف، ميرطاهر مظلومي، نگين صدق گويا، روشنك عجميان، خسرو فرخزادي و ليلا بلوكات را مي توان نام برد.

* آذری زبان ها به تماشای "حفره" می نشینند
فیلم تلویزیونی "حفره" نیز یکشنبه این هفته ساعت 17:30 به وقت تهران به مدت 90 دقیقه از سیمای آذری پخش خواهد شد.
"حفره" به سرپرستی مهدی حسین زاده و با مدیریت دوبلاژ سعید بحرالعلومی به زبان آذری دوبله شده و صداپیشگانی همچون مهدی حسین زاده (کیهان)، ونوس محسن زاده (پروانه)، شهباز دولت نژاد (دکتر کاظمی)، ندا سام (مادر سیاوش)، سعید بحرالعلومی، لعیا نبیل پور، یوسف نوعی، وحید آقاپور، رضا سخنور و صفورا مناف زاده به گویندگی در آن پرداخته اند.
علی احمدی ترجمه، النور باغیش اف ویراستاری و ساناز اکبری و صادق صبور صدابرداری این تله فیلم را بر عهده داشته اند.
فیلم تلویزیونی "حفره" به کارگرداني فريدون فرهودي و تهيه کنندگي اميرحسين شريفي محصول سیما فیلم است و بازیگرانی همچون پژمان بازغي، چکامه چمن ماه، مجيد مشيري، يكتا ناصر، بابک نوري، اتابک نادري، حبيب اسماعيلي، نوبر قنبريان، پرويز شفيع زاده و مهدي شريفي به ایفای نقش در آن پرداخته اند.
این فیلم داستان زوج جوان و هنرمندي به نام سياوش و پروانه را روایت می کند که در آستانه ازدواج در جستجوي خانه اي براي آغاز زندگي مشترک خود هستند. در اين جستجو يکي از دوستان سياوش، خانه اي قديمي را به آنها معرفي مي کند. مدت کوتاهي بعد از آغاز زندگي مشترک اين زوج، پروانه با ديدن سايه هايي که در خانه رفت وآمد مي کنند، دچار توهم مي شود و اين آغاز ماجراهايی مهیج است./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار