مديران فدراسيون نام رفقايشان را كنار نگذارند،

واعظي‌آشتياني: سازمان بازرسي بايد به بحث مديران متخلف در فوتبال ورود كند

مدير عامل سابق باشگاه استقلال گفت: بسيار خوب است كه مديران عامل متخلف به سازمان بازرسي كل كشور معرفي شوند.

اميررضاواعظي آشتياني در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: اينكه فدراسيون فوتبال مي خواهد مديران عامل متخلف را به سازمان بازرسي كل كشور معرفي كند، بسيار خوب است به شرطي كه رفقاي خودشان را كنار نگذارند و تمام متخلفان را معرفي كنند.
وي ادامه داد:‌ اصلاً چرا فدراسيون متخلفان را معرفي كند، بازرسي كل كشور اين حق را دارد كه ورود كند چون اكثر باشگاه ها دولتي هستند و سازمان بازرسي مي تواند پرونده ها را بررسي كند.
وي افزود:‌ چه خوب است كه از سال 1388 كه قانون سقف قرارداد وضع شد، پرونده ها را بررسي كنند تا مشخص شود رفقا چه كساني هستند و با همه برخورد شود، اين نمي شود كه از امروز بگويند با متخلفان برخورد مي كنيم.
مدير عامل سابق باشگاه استقلال گفت: پيشنهادم به بازرسي كل كشور اين است از آنجايي كه آقاي پورمحمدي به بيت المال بسيار حساس و پيگير هستند، علاقمندان به بيت المال از وي انتظار دارند كه يك تيم مجرب بفرستند به باشگاهها تا بازيكنان ميلياردي كه تحت عنوان بازيكن 350 يا 400 ميليوني جذب شده اند، مشخص شوند.
وي افزود: بازرسان سازمان بازرسي كل كشور به قراردادها اكتفا نكنند بلكه كل هزينه ها و پرداختي ها را ملاحظه كنند چون آقايان كار زير ميزي را خوب بلد هستند.
اصلاً‌ نيازي نيست كه فدراسيون فوتبال متخلفان را به سازمان بازرسي معرفي كند چون ممكن است در ليستي كه فدراسيون به سازمان بازرسي مي دهد، اسم بعضي از رفقا و دوستان نباشد.
او ادامه داد:‌ پرونده مديران استقلال و پرسپوليس بايد به صورت ويژه بررسي شود تا مديراني كه مدعي شده اند 50 درصد از هزينه ها را درآمدزايي كرده اند، اين امر محقق شده يا نه؟ اگر اين كار انجام شده، اين مديران بايد تشويق شوند و در غير اين صورت مطابق قانون با آنها رفتار شود چون تعهد كرده اند و در رسانه ها هم چنين بحثي را مطرح كرده اند و مدعي درآمدزايي شده اند.
آشتياني گفت: آقاياني كه سهميه بليت فروشي، پخش تلويزيوني و .... كه مربوط به سهميه باشگاهها در ليگ برتر گذشته است و بيش از سهم شان به برخي باشگاهها پرداخت كرده اند، جز جرايم و تخلفات به بازرسي محسوب مي شوند يا خير؟ به هر حال اگر بحث تخلف و مديران متخلف است، بايد تمام مديراني كه تخلف كرده اند مورد بازخواست قرار بگيرند و سازمان بازرسي در مورد آنها تصميم گيري كند./ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار