ديدار رييس و معاونان جهاد دانشگاهي با خانواده شهيد رضايي نژاد

دكتر محمدحسين يادگاري رييس جهاد دانشگاهي به همراه جمعي از معاونان و مديران اين نهاد با خانواده شهيد داريوش رضايي نژاد از شهداي عرصه علمي كشور ديدار كردند.

به گزارش سرويس صنفي آموزشي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي جهاددانشگاهي، در اين ديدار رييس جهاددانشگاهي طي سخناني ضمن تجليل از شهداي هسته اي كشور،به ويژه شهيد داريوش رضايي نژاد، بر نقش وجايگاه اين شهيدان در استقلال و پيشرفت كشور تاكيد كرد.
وي همچنين با اشاره به برخي فعاليت‌هاي شاخص علمي – تحقيقاتي جهاد دانشگاهي گفت: فعاليت‌هاي علمي – تحقيقاتي جهاد دانشگاهي نيز در راستاي استقلال و سربلندي كشور و در ادامه راه شهيدان اسلام و انقلاب است.
در اين ديدار همسر شهيد رضايي نژاد نيز در سخناني ضمن قدرداني از حضور رييس و مديران ارشد جهاد دانشگاهي در منزل شهيد و حضور دكتر يادگاري در مراسم تشييع پيكر شهيد در ايلام به ذكر خاطراتي از شهيد و همچنين ديدار با رهبر معظم انقلاب پرداخت.
وي توكل به خدا، اخلاص، سخاوت علمي، تسلط به نفس و اعتقاد و ايمان به كار را از مهمترين ويژگي‌هاي شخصيتي شهيد رضايي نژاد ذكر كرد و گفت: تحريم‌ها عليه ايران مربوط به امروز نيست بلكه از ابتداي انقلاب اسلامي وجود داشته است.
وي همچنين خاطرنشان كرد: ترور دانشمندان هسته‌اي كشور، تنها كار يك رژيم نيست، بلكه قدرت‌هاي استكباري متعددي پشت اين مساله قرار دارند.
همسر شهيد رضايي نژاد در پايان ضمن اشاره به خاطره‌اي گفت:‌ مصاحبه اي با خبرنگار كانادايي تنظيم شده بود و آن روز دخترم نيز همراه من بود،  وقتي دخترم صحنه شهادت را نقاشي كرد ،خبرنگاركاملاً تحت تاثير نقاشي‌هاي آرميتا (دختر شهيد) قرار گرفت و اين باعث شد برخي از سوالات خود را فراموش كند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار