علی موذني:

قهر مخاطب حيات سينما را به خطر مي‌اندازد

سينماي ايران با وجود مشكلات زياد در يك ترافيك حاشيه‌اي قرار گرفته و اين موضوع به قهر مخاطب منجر شده است.

علي موذني كارگردان سينما به خبرنگار حوزه سينما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران گفت: قهر مخاطب با سينما پديده اي است كه متاسفانه در سينماي كشور به دليل شماري از ضعف‌ها و كمبود‌هاي موجود اتفاق افتاده است.
وي افزود: قهر مخاطب با سينما بايد از شاخصه‌هاي مختلف مورد نقد و بررسي قرار بگيرد، كه در اين ميان مي‌توان به عدم رعايت تنوع ژانري اشاره كرد و اين مسئله باعث شده تا مخاطب نتواند دسترسي خوبي به فيلم‌هاي دلخواه خود داشته باشد.
اين كارگردان سينما تصريح كرد: هم اكنون توليد فيلم در سينما در جهت شناسايي ذائقه مخاطب حركت نمي‌كند.
موذنی اضافه كرد: شيوه ساخت فيلم در سينما شيوه مناسبي براي فعال‌سازي تفكرات مخاطب براي برداشت مطلوب از محتواي آثار توليدي نيست.
اين كارگردان سينما ادامه داد: بخشي از دوري مخاطب از سينما به پخش فيلم‌هاي خارجي و حتي داخلي از طريق شبكه هاي ماهواره‌اي برمي‌گردد زيرا مخاطب با دست‌يابي به اين امكانات رسانه‌اي مي‌تواند با هزينه‌ كمتر فيلم‌هاي مورد نظر خود را ببينند.
موذني ابراز داشت: سينماي ايران در حوزه‌هاي مختلف دچار ترافيك حاشيه‌اي شده است و ادامه حركت در اين وضعيت براي سينماگران ما دشواري هاي زيادي به همراه دارد.
اين كارگردان سينما اظهار داشت: حاشيه بر سينما سايه افكنده است و به همين خاطر مخاطب نمي‌تواند در چنين فضاي نامطلوبي نيازهاي فرهنگي خود را برآورده كند./ی2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار