بارزترین نمود مشارکت مردمی شناسایی نیاز محلات از سوی شورایاران است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران احمد صفوی شهردار منطقه 15 در این ارتباط اظهار داشت: شناسایی نیازها و مشکلات شورایاری محلات بیست گانه منطقه از سوی شورایاران بارزترین نمود مشارکت مردمی است.
صفوی ضمن تقدیر از شورایاری در ارتباط با ایفای نقش بی بدیل در شناخت نیاز محلات  گفت: این مشارکت موجب برقراری ارتباط پایدار بین محلات و مدیریت شهری شده و برکات فراوانی را برای محلات دارد.
در ادامه این گزارش ابوالفضل رفیعی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 15 افزود: در بازدید محلات که از روزهای نخستین سال انجام شد سند توسعه محلات در قالب برنامه اجرایی طرح های محلات تنظیم شد و به عنوان فصل مشترکی جهت پیگیری شورایاری و شهرداری به اقتضای شرایط و امکانات جهت رسیدن به نتیجه ملاک عمل قرار گرفت.
ابوالفضل رفیعی در ادامه تصریح کرد: امیدواریم با برگزاری جلسات منظم براساس و کنترل مستمر طرح و انجام برنامه زمان بندی در نواحی و حوزه های مختلف شهرداری و دوره های آموزشی و تخصصی در نگهداشت شهر و همچنین بازدید هفتگی از محلات جهت بازبینی مسایل آن محله شاهد اجرایی شدن سند محلات باشیم.
مقدم نماینده امور مناطق در بحث شوراها نیز به بهره برداری بهینه از امکانات و فرصت های فراهم شده در سرای محلات اشاره کرد و یادآور شد: این امکانات با هدف ارتقا سطح فرهنگی محلات به وجود آمده و باید سعی کنیم با ایجاد و راه اندازی 13 خانه در این مراکز بهره کافی را در این زمینه ببریم.
این گزارش حاکی است: دبیران شورایاری محلات نیز به بیان پاره ای از مسایل و مشکلات محله نظیر مشکلات ترافیکی و کمبود پارکینگ در محله هاشم آباد، تسریع در اجرای عملیات مسجد قدس، ساماندهی فضای جنگلی در خاور شهر، مشکل ترافیکی افسریه، احداث استخر و کتابخانه در سرای محله مسعودیه، صنایع مزاحم و کیانشهر شمالی، تسریع در بازگشایی خیابان بنی طبا، احداث میوه و تره بار مشارکتی در افسریه پرداختند.
صفوی شهردار منطقه 15 در پایان این گزارش خاطر نشان ساخت: شورایاری یک تشکیلات مردمی است که با مدیریت شهری هدف مشترک دارد و آن هم خدمت بیشتر جهت افزایش رفاه و شاخص کیفیت زندگی آنها است که هر دو به مردم در جهت دستیابی به این هدف مشترک گام بر می داریم./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار