حجت الاسلام ابراهيمي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد؛

طلب عفو اصلاح طلبان با دست به دامان نظام شدن

عضو جامعه روحانيت مبارز گفت: چراغ سبز نشان دادن نظام براي بازگشت اصلاح طلبان به عرصه سياسي اعاي واهي است و اين جريان با دست به دامان نظام شدن طلب عفو مي کنند.

حجت الاسلام حسين ابراهيمي عضو جامعه روحانيت مبارز در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران گفت: در فتنه سال 88  اصلاح طلبان نشان دادند برای آنکه به خواسته های خود برسند حتی حاضرند روزها و ماه ها کشور را نیز به آشوب بکشانند، ماهیت شعارهای سی ساله نظام را تغییر بدهند (تغییر شعار مرگ بر آمریکا به مرگ بر روسیه) و با حمله کردن به ارکان اصلی جمهوری به مقدس ترین اعتقادات مردم توهین کنند.  
 
وي با اشاره به اينکه اصلاح طلبان و کسانی همچون موسوی خوئینی ها حاضرند برای منافع سیاسی- اقتصادی آینده خود از تمامي قوانين عدول کنند، ادامه داد: سانسور رسانه های اصلاح طلب و اپوزیسیون نسبت به برخي سخنان موسوی خوئینی ها نشان مي دهد که بر خلاف ادعای وی، آنها هیچ اعتقادی به «جمهوری اسلامی» و مبانی و قوانین آن ندارند.
 
عضو شوراي مرکزي جامعه روحانيت مبارز با بيان اينکه ادعاي اخير موسوي خوييني ها مبني بر چراغ سبز نشان دادن نظام براي بازگشت اصلاح طلبان به عرصه سياسي واهي است، تصريح کرد: زماني که اين افراد فتنه 88 را  با حمايت اپوزيسيون غرب براي براندازي نظام راه اندازي کردند ماهيت نظام را باور نداشتند اما امروز همين افراد همه ي پل هاي پشت سر خود را خراب کردند و با دست به دامان نظام شدن طلب عفو مي کنند.
 
حجت الاسلام ابراهيمي افزود: اگر افرادي چون موسوي خوييني ها و دوستان او به حقانيت و ماهيت نظام جمهوري اسلامي ايران ايمان دارند قاعدتا بايد مردانه وارد صحنه شده و از اشتباهات خود درس بگيرند.
 
عضوشوراي مرکزي جامعه روحانيت مبارز خاطر نشان کرد: اصلاح طلبان درفتنه سال 88 نشان دادند  که اصول و ساختار نظام را زير پاگذاشتند در نتيجه آنها نبايد مشکلات امروز خود را به نظام و مردم تعميم دهند. /س3

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار