نوروزي درگير سريال "بال هاي خيس"

مينا نوروزي بازيگر سينما و تلويزيون همچنان در حال بازي در سريال تلويزيوني "بال هاي خيس" به كارگرداني عباس رنجبر است.

مينا نوروزي بازيگر سينما و تلويزيون در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه  خبرنگاران گفت: همچنان در حال بازي در سريال "بال هاي خيس" هستم كه گمان مي كنم طي دو ماه آينده اين پروژه تمام شود كه همزمان نيز مونتاژ آن در حال انجام است.
وي ادامه داد: بسياري از سريال هاي امروز ما جنبه سرگرم كننده پيدا كرده اند كه من احساس كردم قصه سريال "بال هاي خيس" از درون مايه اي متفاوت برخوردار است.
اين بازيگر گفت: دكتر پرتو و مهدي دو دوست هستند كه در مقطعي از دوران جنگ به سر مي‌برند كه دكتر پرتو به دنبال كشف دارو براي جلوگيري از سرطان است كه من نقش همسر دكتر پرتو را بازي مي‌كنم.
نوروزي تصريح كرد: نسرين كه من نقش آن را ايفا مي‌كنم همسر دكتر پرتو است كه فرزند ندارد و دليل آن شيميايي بودن دكتر در دوران جنگ است و در ادامه ماجرايي بوجود مي‌آيد، در اثر اتفاقي آن ها كودكي را به فرزند خواندگي خود مي‌پذيرند.
نوروزي همچنين در خصوص بازي بازيگران در چند پروژه به طور همزمان گفت: شايد گاهي شرايطي پيش آيد و مجبور شدم به طور همزمان در سر چند پروژه حضور پيدا كنم اما پراكندگي قصه ها و فضاي متفاوت هر كار لطمه اي به بازيگر وارد مي‌كند كه نمي‌تواند در كارش متمركز شود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار